Gjest LadySizz Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Selv om jeg er singel :S Var ute på byen igår,og møtte en som var tydelig interessert.. Men eneste jeg tenkte på var at jeg følte meg utro,bare det ble hintet til å dra hjem sammen,uten at jeg var i noe som helst fysisk kontakt med han.. Og når jeg sier utro er jo dette da ovenfor min eks-forlovede.. Er snart to mnd siden bruddet,så mener at dette er jo en følelse som må forsvinne,ellers blir det vanskelig å komme seg videre.. :/ Flere som har følt det slik etter brudd?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Den følelsen forsvinnr md tiden, når du r klar for det. Anonym poster: 469d4bfc89810df43a8ea08d096bff64 1
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Den følelsen bunner mest ut i at du ikke er klar for å gå videre ennå. Noen ganger er det greit å bare trekke pusten og være seg selv
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Den forsvinner over tiden Skjønner godt hva du mener! Anonym poster: b8b07bacd1fdf85b4ad4605050e00827
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Den følesen forsvinner når du har bearbeidet bruddet og funnet deg selv ordentelig igjen Følg magefølesen og gjør kun ting som føles riktige for deg, ikke hast avgårde. Skal se du får det helt topp igjen og vil nyte både oppmerksomhet og flørting igjen uten snev av å føle deg utro Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Og 2 mnd er jo veldig kort tid! Du har kanskje kjærlighetssorg fremdeles?
Gjest LadySizz Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Den følelsen bunner mest ut i at du ikke er klar for å gå videre ennå. Noen ganger er det greit å bare trekke pusten og være seg selv Du har nok rett i det,men skulle helst vært klar nå..
Gjest LadySizz Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Den følesen forsvinner når du har bearbeidet bruddet og funnet deg selv ordentelig igjen Følg magefølesen og gjør kun ting som føles riktige for deg, ikke hast avgårde. Skal se du får det helt topp igjen og vil nyte både oppmerksomhet og flørting igjen uten snev av å føle deg utro Lykke til! Takk for godt svar Ja ting får vel ta den tiden det må..
Gjest LadySizz Skrevet 5. mai 2013 #9 Skrevet 5. mai 2013 Og 2 mnd er jo veldig kort tid! Du har kanskje kjærlighetssorg fremdeles? Er nok ondt enda ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå