Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Selv om jeg er singel :S

Var ute på byen igår,og møtte en som var tydelig interessert.. Men eneste jeg tenkte på var at jeg følte meg utro,bare det ble hintet til å dra hjem sammen,uten at jeg var i noe som helst fysisk kontakt med han.. Og når jeg sier utro er jo dette da ovenfor min eks-forlovede..

Er snart to mnd siden bruddet,så mener at dette er jo en følelse som må forsvinne,ellers blir det vanskelig å komme seg videre.. :/

Flere som har følt det slik etter brudd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den følelsen forsvinnr md tiden, når du r klar for det.

Anonym poster: 469d4bfc89810df43a8ea08d096bff64

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Den følelsen bunner mest ut i at du ikke er klar for å gå videre ennå. Noen ganger er det greit å bare trekke pusten og være seg selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Den forsvinner over tiden :) Skjønner godt hva du mener!

Anonym poster: b8b07bacd1fdf85b4ad4605050e00827

Gjest Gjest
Skrevet

Den følesen forsvinner når du har bearbeidet bruddet og funnet deg selv ordentelig igjen :) Følg magefølesen og gjør kun ting som føles riktige for deg, ikke hast avgårde. Skal se du får det helt topp igjen og vil nyte både oppmerksomhet og flørting igjen uten snev av å føle deg utro :) Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Og 2 mnd er jo veldig kort tid! Du har kanskje kjærlighetssorg fremdeles?

Gjest LadySizz
Skrevet

Den følelsen bunner mest ut i at du ikke er klar for å gå videre ennå. Noen ganger er det greit å bare trekke pusten og være seg selv :)

Du har nok rett i det,men skulle helst vært klar nå.. :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Den følesen forsvinner når du har bearbeidet bruddet og funnet deg selv ordentelig igjen :) Følg magefølesen og gjør kun ting som føles riktige for deg, ikke hast avgårde. Skal se du får det helt topp igjen og vil nyte både oppmerksomhet og flørting igjen uten snev av å føle deg utro :) Lykke til!

Takk for godt svar :)

Ja ting får vel ta den tiden det må..

Gjest LadySizz
Skrevet

Og 2 mnd er jo veldig kort tid! Du har kanskje kjærlighetssorg fremdeles?

Er nok ondt enda ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...