Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra hurra hurraaaa! ENDELIG har jeg kommet meg under 70 kg! Er en jente på 20 år og 175 cm, og har veid noe rundt det det siste året, sånn 74-76, men endelig ser jeg 6-tallet på vekten igjen! Det var innmari deilig å oppnå det målet! Har spist mindre og trent litt mer, og forsøkt å holde meg unna søtsaker, og etter en god stund kan jeg endelig feire :) Hoppet nesten i taket da jeg veide meg i går og så tallene: 69,6 kg! Hurra!! Måtte bare feire litt her :) Nå gjelder det bare å holde seg der, gå ned mer, og ikke se 7-tallet igjen. Noen andre lykkehistorier der ute?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er! Fortsett å stå på! :D

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Go go! Det er kjempedeilig når man endelig ser resultater! Jeg legger merke til at det er flere her inne som er i en god periode nå. Vekta forsvinner, rumpa blir strammere (den stram-rumpe-tråden tar jo helt av!) og det er jo helt herlig at vi får det til :) Sommern er her snart! :nigo:

Har du noen nye mål, TS? Min erfaring er i alle fall at man ofte går på en smell når man når målet fordi man ikke helt hva man skal gjøre etterpå. Har du noen konkrete ting du vil oppnå framover?

Lykke til!

• Liker 2
Skrevet

Takk! :D Har ikke planlagt et konkret mål, men vil gå ned noen kg til før jeg blir helt fornøyd. Hva burde en jente på 20 år og 175 cm optimalt veie? Tror jeg vil ned til 65 eller noe lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer!:D Har vært nesten 80 kg, og jeg gråt av glede da jeg så 69,9 på vekta :fnise:

Men gav meg ikke der; jeg var 66,9 tidligere her om dagen og i morres var vekta 66,6! Tall jeg ikke har sett siden tidlig VGS:P Målet er 60kg før sommeren, men er usikker på om det er idiealvekta mi(er 170cm).

Anonym poster: b2e8a82d8f19e0e018dc82b9d45d9b35

Skrevet

Bra jobba :) Jeg er 173 cm og har i flere år vært mellom 72 - 75 kg. Over vinteren så har jeg av en eller annen grunn gått litt ned, og var i påska helt nede i 65 kg. Da synes jeg selv at jeg begynte å bli ganske tynn, og ville ikke gått ned mer. Jeg er av typen som er litt bred i kroppen, og går jeg under 65 kg vil jeg begynne å gå i kategorien mager. Som ekspemple på dette husker jeg prøvde en jakke som mora mi brukte langt inne i 20-årene da jeg var 15, og jeg hadde ikke sjangs til å få den på. Har du omtrent den samme kroppstypen som jeg har så ville jeg ikke gått så mye mer ned. Jeg er forresten plutselig oppe i 68 kg igjen, så jeg skal passe meg litt så jeg slipper å bikke 70-tallet igjen ;) Lykke til videre!

Skrevet

Takk! :D Har ikke planlagt et konkret mål, men vil gå ned noen kg til før jeg blir helt fornøyd. Hva burde en jente på 20 år og 175 cm optimalt veie? Tror jeg vil ned til 65 eller noe lignende.

Det er flere variabler enn alder, kjønn og høyde som avgjør hva du bør veie. Kroppsbygging og muskelmasse er viktige variabler. Det høres ut som du har en grei vekt nå.

• Liker 1
Gjest Armule
Skrevet

Du kan fint veie 70 kg med høyde på 175 cm. Det er jo målen som er det viktigste. Du kan gå ned i mål og opp i vekt, med rett styrketrening. Men jeg skjønner at det er deilig å nå målet du har satt deg :) Bare ikke tenk så mye på det om du går opp igjen, som følge av muskeløkning.

Skrevet

Takk for råd folkens! Trener styrke i tillegg til kondisjon, så hvis jeg legger på meg litt igjen får jeg håpe at det kommer av økning i muskelmasse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...