AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Vi har ikke vært sammen mer enn 7 måneder, men venter alt barn. Fint er det! Men han vil aldri snakke om det.. Vi har ikke sex mer enn en gang annen hver uke kanskje (vi er tidlig 20årene)Vi skal flytte nå og vi må flytte alle tingene ned i nye huset. Problemet er at han gidder ikke, han har drøyd det fint en uke nå og gir egentlig faen om vi får flyttet det ned eller ikke virker det som. Jeg er redd han ikke vil flytte med meg, redd han ikke føler seg tiltrukket av meg, redd han ikke vil ha barnet med meg, jeg er redd han ikke elsker meg. Er det normalt? Et slikt forhold som vi har.. Jeg vil ikke miste han, men det endrer ikke at jeg tenker mye på dette. Anonym poster: e2b451df4b343facafa5d3b2392772c0
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Alltid lurt å bli gravid ila kort tid i et ferskt forhold når man er knapt tjue år. Anonym poster: cf16e322fa3d0d2f48dd823bb158302d
dobri123 Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 TS spurte ikke om det var lurt å få barn nå. Det var ikke at hun var gravid eller at hun var så ung som var poenget med tråden, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Nei, men tror hun skal avskrive dette forholdet siden sjansen er stor for at hun blir alenemor. Redd kan man være, men da får man sørge for å gjøre noe med ting. Anonym poster: cf16e322fa3d0d2f48dd823bb158302d
dobri123 Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Nei, men tror hun skal avskrive dette forholdet siden sjansen er stor for at hun blir alenemor. Redd kan man være, men da får man sørge for å gjøre noe med ting. Anonym poster: cf16e322fa3d0d2f48dd823bb158302d Sjansen for at man kan bli alenemor er jo der selv om man er 20 eller 30. Du har aldri en sikkerhet for at noen forhold skal vare så det svaret der syntes jeg var innmari dårlig av deg egentlig. At argumentet ditt for at forholdet ikke vil vare fordi hun var ung (som nevnt tidligere_av deg her) blir bare altfor dumt!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Tror at du like gjerne kan gjøre det enkelt for deg selv og avslutte. Han har nemlig råd til å sitte stille og gjøre som han vil selv. Til han går lei og er utro eller bare stikker av. Du er derimot gravid og får et barn å ta ansvar for.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Sjansen for at man kan bli alenemor er jo der selv om man er 20 eller 30. Du har aldri en sikkerhet for at noen forhold skal vare så det svaret der syntes jeg var innmari dårlig av deg egentlig. At argumentet ditt for at forholdet ikke vil vare fordi hun var ung (som nevnt tidligere_av deg her) blir bare altfor dumt! Nei, argumentet går på at hun er gravid og de har vært sammen i bare syv måneder. Statistisk sett er ikke sjansene gode og slik hun beskriver ham tviler jeg på at de ender som en lykkelig familie. Men alle kan overrraske! Anonym poster: cf16e322fa3d0d2f48dd823bb158302d
Gjest navnelapp Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Det virkar som om det er vanskeleg for deg og kjæresten din å snakke saman. Det må det gjerast noko med, å ha ein god dialog er heilt avgjerande for å få eit godt forhold vidare i livet. Det må du ta opp med han. Les gjerne litt om kommunikasjon i parforhold først, slik at du har litt "verktøy" å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå