Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen tabletter/kosttilskudd etc. som bidrar til kjappere hårvekst? :)

Anonym poster: 4988f90cc72fe773da1a1a51ada7776f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

B- vitaminer:) De gjør også neglene sterkere:) Men husk at all hårvekst da vil vokse fortere;)

Skrevet

B vitaminer øker kroppens evne til å ta opp og utnytte næringstoffer. B vitaminer gjør ikke noe for håret alene. Først må man begynne å spise sunnere.

AnonymBruker
Skrevet

B vitaminer øker kroppens evne til å ta opp og utnytte næringstoffer. B vitaminer gjør ikke noe for håret alene. Først må man begynne å spise sunnere.

Har ortoreksi, så et sunt kosthold har jeg i massevis (og vel så det..). Håret er litt tynt og slitt pga. tidligere anoreksi, har nettopp blitt normalvektig. :) Derfor jeg lurte!

Anonym poster: 0f4f4a5f8ef148bebcf45d2e4c0c0b00

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Kort svart: Nei.

Greia er at mange tror b-vitaminer får håret til å vokse raskere. Det er derimot ikke helt sant: mangel på b-vitamin gir svakere hår og negler som dermed knekker fortere(eller "vokser saktere" som blir effekten) Har man godt med b-vitamin i kroppen har man altså det beste grunnlaget for at håret skal gro, men b-vitamin får IKKE håret til å gro fortere.

Det er ikke så mye man kan gjøre bortsett fra å vente. Man kan pleie håret slik at tuppene ikke blir så slitt, men det er i grunn det.

Skrevet

Kort svart: Nei.

Greia er at mange tror b-vitaminer får håret til å vokse raskere. Det er derimot ikke helt sant: mangel på b-vitamin gir svakere hår og negler som dermed knekker fortere(eller "vokser saktere" som blir effekten) Har man godt med b-vitamin i kroppen har man altså det beste grunnlaget for at håret skal gro, men b-vitamin får IKKE håret til å gro fortere.

Det er ikke så mye man kan gjøre bortsett fra å vente. Man kan pleie håret slik at tuppene ikke blir så slitt, men det er i grunn det.

Ok.. Jeg har b-vitamin mangel, og etter jeg begynte med tilskudd har negler og hår vokst raskere og blitt sterkere, trodde det var direkte fra vitaminene..

AnonymBruker
Skrevet

Marine Matrix, et kosttilskudd.. Det er rett og slett kollagen, kroppens byggestein ;)

Anbefales på det sterkeste..

Anonym poster: 789e6476b497262e214631c15fe6a5fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...