AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Finnes det noen tabletter/kosttilskudd etc. som bidrar til kjappere hårvekst? Anonym poster: 4988f90cc72fe773da1a1a51ada7776f
forum88 Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 B- vitaminer:) De gjør også neglene sterkere:) Men husk at all hårvekst da vil vokse fortere;)
Djungelvrål Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 B vitaminer øker kroppens evne til å ta opp og utnytte næringstoffer. B vitaminer gjør ikke noe for håret alene. Først må man begynne å spise sunnere.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 B vitaminer øker kroppens evne til å ta opp og utnytte næringstoffer. B vitaminer gjør ikke noe for håret alene. Først må man begynne å spise sunnere. Har ortoreksi, så et sunt kosthold har jeg i massevis (og vel så det..). Håret er litt tynt og slitt pga. tidligere anoreksi, har nettopp blitt normalvektig. Derfor jeg lurte! Anonym poster: 0f4f4a5f8ef148bebcf45d2e4c0c0b00
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Kort svart: Nei. Greia er at mange tror b-vitaminer får håret til å vokse raskere. Det er derimot ikke helt sant: mangel på b-vitamin gir svakere hår og negler som dermed knekker fortere(eller "vokser saktere" som blir effekten) Har man godt med b-vitamin i kroppen har man altså det beste grunnlaget for at håret skal gro, men b-vitamin får IKKE håret til å gro fortere. Det er ikke så mye man kan gjøre bortsett fra å vente. Man kan pleie håret slik at tuppene ikke blir så slitt, men det er i grunn det.
forum88 Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Kort svart: Nei. Greia er at mange tror b-vitaminer får håret til å vokse raskere. Det er derimot ikke helt sant: mangel på b-vitamin gir svakere hår og negler som dermed knekker fortere(eller "vokser saktere" som blir effekten) Har man godt med b-vitamin i kroppen har man altså det beste grunnlaget for at håret skal gro, men b-vitamin får IKKE håret til å gro fortere. Det er ikke så mye man kan gjøre bortsett fra å vente. Man kan pleie håret slik at tuppene ikke blir så slitt, men det er i grunn det. Ok.. Jeg har b-vitamin mangel, og etter jeg begynte med tilskudd har negler og hår vokst raskere og blitt sterkere, trodde det var direkte fra vitaminene..
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Marine Matrix, et kosttilskudd.. Det er rett og slett kollagen, kroppens byggestein Anbefales på det sterkeste.. Anonym poster: 789e6476b497262e214631c15fe6a5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå