AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Hei. Sluttet med snus når jeg fant ut jeg var gravid, og har holdt meg uten helt til nå (5 mnd etter fødsel). Men i den tiden jeg ikke har snust har jeg spist så masse godteri og usunne saker.. Dette gjorde jeg ikke før, da jeg brukte snusen som "godt". Finner ingen saker som sier hvor skadelig snus er. Men lurer altså på hva som er nest skadelig, en snus på kveld, eller masse godteri, potetgull osv utover hele dagen? Anonym poster: c4533c06e7902cca252dcbb0ab8b06aa
Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Hvorfor i alle dager skal du velge om du skal utsette ungen for tobakksvarer eller junk? Gro litt ryggrad og gjør det beste for ungen din, ikke velg mellom pest eller kolera. Djez. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Hvorfor i alle dager skal du velge om du skal utsette ungen for tobakksvarer eller junk? Gro litt ryggrad og gjør det beste for ungen din, ikke velg mellom pest eller kolera. Djez. Haha, må le av deg. Det var ikke spørsmålet mitt. Spørsmålet var hva som er værst? Men fint for deg at du er perfekt da:-) Anonym poster: c4533c06e7902cca252dcbb0ab8b06aa
Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Jeg er ikke perfekt - langt derifra. Men når du vet at begge deler er ille, hvorfor ikke fokusere energien din på å kutte bort begge deler og erstatte det med noe bedre, heller enn å bruke energi på å pleie samvittigheten din ved å finne ut hva som verst også utsette ditt barn OG din egen helse med det nest verste? For det er jo det du gjør. Du er ute etter å rettferdiggjøre at du tar et feil valg, rettferdiggjøre en svakhet. Dersom du lykkes med det, så vil du ikke klare å forbedre deg. 5
Teriyaki Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Enig med tirkes, og jeg er absolutt ikke perfekt. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå