AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 jeg hadde en sa for noen måneder siden og vi har forsøk å bli gravide igjen Jeg hadde ikm på fredag og tr har fortsatt ikke kommet. Har mens murringer, stikninger i lys, lår og korsrygg samt ekstremt ømme pupper. Jeg er overbekymret for å få en sa igjen og ser på hvert eneste lille tegn som negativt. I går tok jeg en test med billigstrimmel og den viste positiv etter en time ( hjeg glemte den og da det hadde gått en time lå den der med to streket). tok en ny i morres og den hadde en svak strek. Tok så en ny nå nettopp og den hadde også en svak strek. Tok en EL test og den hadde kraftig kraftig strek. Er strek en strek og kan regnes som gravid? Anonym poster: 85976c626ea522d13e091b57f16c48c9
Miia Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Hvis streken kommer innenfor tidsfristen så er det ganske sikkert at du er gravid, enten det er svak eller sterk strek
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Gratulerer Anonym poster: 50afb8598f9ffb4e454d6b7775299366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå