Gå til innhold

Hva spiser du til frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spiser som oftest et par brødskiver, men noen ganger god morgen yoghurt.

Skrevet

Frokostblanding med skummet melk. Med hjemmelaga syltetøy. Tar et lite glass appelsinjuice til - for å svelge ned tran, multivitamin og folat.

Gjest GreenSky
Skrevet

Hva som helst av det jeg har i kjøleskaoet. Knekkebrød, Brødskive, salat, potetmos, middagsrester, frokostblanding... Eller ikkeno'.

Skrevet

En sunn hund da :ler:

Skrevet

Blir som regel 2 grove brødskiver til frokost med div. pålegg. (Må få legge til at jeg baker brødene selv...... ) :ler:

Skrevet

To skiver grovbrød med varierende pålegg og litt sukkerfri saft + tranpiller og vitaminer :wink:

Skrevet

1 glass appelsinjuice og en skål havregryn med melk og rosiner.

Fikser ikke brød om morgenen.

Skrevet

To skiver med groft brød med litt forskjelig pålegg .

Gjest Madden
Skrevet

Prøver å få i meg brødskiver med ass. pålegg...

Siden jeg stort sett jobber nattskift så blir jo middagen min frokost..og det er ikke helt enkelt!! ( å skulle spise middag med det samme du står opp altså!)

Gjest Anonymous
Skrevet

4-korn og youghurt. Kanskje med vann eller eplejuice til. Og så må jeg ha c-vitamin + omega 3 pille!

Skrevet

1-2 brødskiver med enten pepperskinke eller gulost, klarer ikke å spise noe annet pålegg til frokost. Til nøds smøreost.

I glass appelsinjuice

Gjerne noe frukt

Skrevet

spiser som regel omelett med ost, speilegg med bacon eller eggerøre.

Skrevet

Når jeg er gravid og nå som jeg ammer

spiser jeg alltid frokost..

Som oftest en skive ristet brød med godt pålegg

+ vitaminer og tran :wink:

Drikker vann, juice eller saft til..

Å te ..

Skrevet

Spiser aldri frokost...

Er på jobb kvart på åtte - åtte, og spiser som regel en skive eller to i titida, hender jeg tar en kopp te eller ett glass vann/saft før det men det er ikke ofte...

Skrevet

Jeg er frokostelsker! I det siste har jeg blitt aldeles hekta på ristet brød med cottage cheese og jordbærsyltetøy på, til frokost. Ellers varierer jeg med omelett, speilegg, havregrøt, frukt, eller rett og slett et par brødskiver med pålegg.

Men tekoppen må være med, uansett alternativ! Det blir ikke skikkelig frokost uten te, den jeg bare ha, selv om jeg ikke har tid til å drikke den :ler:

Gjest Balenciaga
Skrevet

Spiser mye frukt, drikker juice og avslutter med te. Skjønner deg godt, Salt. Teen drikkes. Uansett.

Når jeg føler for det og har tid gjør jeg følgende:

Drar ned på bakeriet eller butikken og kjøper ferske ostebricks. De deler jeg i to og smører på et tynt lag majones, et like tynt lag ordentlig ketchup ferskhakket vårløk eller gul løk, krydder og avslutter med "burgerost". Det er den osten jeg har funnet som ligner mest på god amerikansk ost. Sånn som er på burgere. Hvis det er annet godt i skapet blir det også lagt på.

Så legger jeg de to halvdelene sammen og inn i toastjernet med dem.

Godt. Og usunt.

Gjest Embla s
Skrevet

Har i en periode spist moset banan med Udos choise olje til frokost. Det gir en god start på dagen, hvis jeg spiser noe mer en stund etter. Spiser ofte frokost på jobb; brød med ost. Når jeg har fri, lager jeg meg ofte noe varmt til frokost; ostesmørbrød, rester fra gårsdagens middag eller lignende.

Skrevet

Klarer ikke mat før i 12-13 tia.

Drikker mye vann og noen kopper kaffe i løpet av formiddagen.(kanskje får jeg presset i meg en frukt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...