Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GJEST
Skrevet

Til Menn ville dere vært sammen med ei jente som som solgte sex i studietiden sin la oss ta Hege ( Fra Vg i går ) som et eksempel kunne ho vært din framtidige kone??

Hilsen ei som lurer!

Videoannonse
Annonse
Gjest jurgy
Skrevet

Ja. Altså alle som ikke snylter på mannen i forholdet har min respekt. Dagens jenter har så høyt antall sex partnere uansett.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hadde jeg vært mann så hadde det ikke vært aktuelt dessverre er kansje litt gammeldags muligens :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er kvinne, men driver og flørter med en som jobbet innen sexindustrien tidligere. Kan ikke helt se jeg ser problemet.

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

.

Endret av Ny mann
AnonymBruker
Skrevet

Ja det ville jeg. Så lenge hun hadde en plan med prostitusjonen og ikke starter med stoff eller andre ting for å holde ut. Altså en midlertidig "jobb" der hun skal finansiere enten skolegang eller andre utgifter. Jeg regner med at prostituerte forstår at dette ikke er en jobb de kan ha fram til pensjonsalder og leve av pensjonspoeng når den alder kommer...

Anonym poster: 5cc766b39ca91294df95e9e1eb01430f

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Det hadde nok vært uaktuelt å velge en partner som ser på sin egen seksualitet som noe som kan kjøpes og selges for penger. Et slikt forhold ville rett og slett ikke fungert fordi vi har helt ulike verdier i livet.

Anonym poster: d51a0bbed083e9acfd776899a889dc8d

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Må innrømme jeg blir helt oppgitt av en del tråder på KG. Folk er ekstremt opptatt av hva andre mener, fremfor å gjøre seg opp sin egen selvstendige mening.

Aldersforskjell, tidligere jobber, historie, you name it. Kun din egen oppfatning og dine egne verdier avgjør hva som er rett og galt, og hva som går og ikke går. Godta dine egne meninger og aksepter andres valg og verdier (de plager jo ikke deg).

Tenk selv. Det er også usedvanlig attraktivt.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei.

Det hadde nok vært uaktuelt å velge en partner som ser på sin egen seksualitet som noe som kan kjøpes og selges for penger. Et slikt forhold ville rett og slett ikke fungert fordi vi har helt ulike verdier i livet.

Anonym poster: d51a0bbed083e9acfd776899a889dc8d

Er slik jeg også tenker .

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg kunne ikke tenkt meg dette. Uansett hvordan man vrir og vender på det, så vil ei dame som har solgt sex fått et syn på verden som ikke appellerer til meg.

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme jeg blir helt oppgitt av en del tråder på KG. Folk er ekstremt opptatt av hva andre mener, fremfor å gjøre seg opp sin egen selvstendige mening.

Aldersforskjell, tidligere jobber, historie, you name it. Kun din egen oppfatning og dine egne verdier avgjør hva som er rett og galt, og hva som går og ikke går. Godta dine egne meninger og aksepter andres valg og verdier (de plager jo ikke deg).

Tenk selv. Det er også usedvanlig attraktivt.

Det er jo derfor vi er inne på kg, for å spør etter andres mening, og diskutere med hverandre. Jeg synes det er flott å kunne lese argumenter for ulike verdier og normer.

Anonym poster: 1a3a3215852a69175a7155a2d598fa5b

Skrevet

Folk som selger sex har et syn på sex og penger (materielle goder) som overhodet ikke passer i sammen med mitt syn på sex og penger.

• Liker 3
Skrevet

Absolutt ikke. Respekterer henne som forretningskvinne, men herregud du skal være ganske desperat som mann for å gifte deg (grøss) med en tidligere hore.

• Liker 1
Skrevet

Vel takk til de som svarte sakelig på spm , må si jeg synes det var litt godt å se at jeg ikke var den eneste typiske ( gammeldagse ) som jeg ble kaldt i går da når vi hadde en liten prat om dette på jobb , derfor ble jeg litt nysjerrig på hva faktisk menn mener anngående dette temaet .

Gjest som skrev dette

Du svarte nøyaktig slik som jeg tenker :)

Gjest JegERMANN
Skrevet

Til Menn ville dere vært sammen med ei jente som som solgte sex i studietiden sin la oss ta Hege ( Fra Vg i går ) som et eksempel kunne ho vært din framtidige kone??

Hilsen ei som lurer!

Hun måtte vært fri for kjønnssykdommer. Jeg vil ikke ha herpes, men det er null sjans for at en hore ikke har herpes.

Så nei. Men hvis hun ikke hadde hatt det, fordi hun kun hadde hadd gresk og misjonær med gummi, og alt var OK, så ville jeg ikke brydd meg om hun langet narko eller solgte våpen. Faktisk, uten å kødde engang.

Skrevet

Hun måtte vært fri for kjønnssykdommer. Jeg vil ikke ha herpes, men det er null sjans for at en hore ikke har herpes.

Så nei. Men hvis hun ikke hadde hatt det, fordi hun kun hadde hadd gresk og misjonær med gummi, og alt var OK, så ville jeg ikke brydd meg om hun langet narko eller solgte våpen. Faktisk, uten å kødde engang.

Du syns at særbo er bra?

Altså at hun bor i fengsel og du ute, eller kanskje begge i hver deres fengsel? ;) hehe

Gjest Kent
Skrevet

Nei. Horer styrer jeg unna enten de tar betalt eller ikke

Gjest Rumpenisse
Skrevet

Ja, ikke noe problem. Men jeg er generelt tiltrukket av kvinner som ikke er helt A4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...