AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 vet ikke hva jeg skal gjøre nå, andre natten på rad naboene har fest i leiligheten over (er i oppgangen vedsidenav men skrått over, og veldig lytt) Synes det er helt greit å feste i helgene og spille musikk, men fra klokken 2100 og frem til 7 tiden om morgenen, med konstant dunk dunk musikk, hopping, meget høylytt sangm hoing og roping, drama ute på gaten foran vinduet? Jeg har ikke sovet en time i natt. Var over der igår og rngte på, spurte pent om de kunne skru ned musikken litt og lavære å hoppe hardt i gulvet, da hele rommet mitt rister, og klokken var 3-4 uten at jeg har fått søvn. Ble møtt av en dør slengt i trynet. Så idag har jeg nå prøvd igjen å ringe på, men ingen svarer. Så jeg gir opp... Har ikke sovet på to netter nå? Er det greit å ringe politiet om det vedvarer eller er det drøyt? Er ikke typen til å reagere på sånt ellers, som sagt over en fest i ny og ne bør man tåle når man bor lytt, men dette er bare too much.. Er ikke min oppgang så er ikke samme boligforening greier, men skjønner ikke at det ikke er noen andre naboer som reagerer i oppgangen deres? Noen som har vært i lignende situasjon? Anonym poster: bd9d8f8ef5132a6ea2e098d8f1ffa5a0
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Jeg ville ringt politiet rett etter jeg fikk døren i trynet. Hvis folk vil feste uten å ta hensyn får de finne seg en hytte i skogen. Anonym poster: c65323f5be781abba51e2c587d92f29f 11
petterm Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Skal vel være nattero etter 23. Hadde ringt politiet når de ikke gidder dempe seg. Endret 5. mai 2013 av petterm
Heart7086 Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Hadde ringt politiet tvert etter å ha fått døra slengt i trynet. Er går greit nok med en fest i ny og ne, men uansett MÅ man ta hensyn til de rundt seg! Og spesielt når man bor i leilighet!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Jeg er en av dem som synes at man skal finne seg i litt festing, med mindre man har små barn som blir påvirket av det. Det du beskriver er ikke bare litt festing. Når de i tillegg holder på så lenge som de gjør synes jeg det er et under at du ikke har ringt politiet. Når de slenger døra i trynet på deg er det nok bare politiet som kan få dem til å se alvoret i situasjonen. Anonym poster: 0fb00c45c6530662413eafdf63db9601
Bjørn88 Skrevet 18. mai 2013 #6 Skrevet 18. mai 2013 Hvorfor tror folk at man "må" tolerere litt festing? Etter kl 23 SKAL det være stille fest eller ikke fest, selv så har jeg aldri opplevd høylytt festing på kvelds/natterstid men jeg hadde banket på døra 23.15 og hadde det ikke blitt stille så godt som med engang så hadde jeg ringt politiet Jeg gidder ikke sitte våken om nettene fordi noen snørrunger med pappas visakort har kjøpt det mega stereoanlegget å må invitere sine 75 venner for å vise hvor høyt det kan spille 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #7 Skrevet 18. mai 2013 Jeg har bodd i studentbolig med mye festing. Om kollektivet over oss hadde fest i ukedagene til over tolv, gikk jeg opp å ga beskjed om at jeg ville ringe politiet om tjue minutt om de ikke roet seg. Det hjalp! Anonym poster: d59477d1f7a179222fd7ae797db5f733
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2013 #8 Skrevet 19. mai 2013 Jeg hadde ringt politiet rundt kl. 01.30 hadde det vært så ille som du beskriver. Først sier jeg fra rundt kl. 01, og hvis ikke det hjelper ringer jeg politiet etterpå. Så fremt det ikke skjer hver helg synes jeg det å holde på til 01 er godkjent, men det får holde. Anonym poster: c47fea2cc0646fba0bbf525d8a09f615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå