Gå til innhold

Hunden min reddet meg i kveld! :D

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare få det ut et sted...

Hunden min reddet meg fra en mann i kveld!! Jeg er så FANTASTISK glad i den!! Åååååå! :D

Før synes jeg vokteinstinktet hennes var litt irriterende for hun varsler om alt, men FY søren! Det vil jeg ikke trene bort!

Noen som har blitt reddet av sin hund noen gang? :)

Anonym poster: 962d5454aa86850fe914876e0e76daed

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åhh, fortell hva som skjedde da!

Jeg hadde en bastard mellom border collie og fuglhund som var veldig flink til å passe på meg når jeg var liten. Husker en gang jeg var liten (sikkert rundt 8 år) og hjemme alene og så var jeg redd, så jeg gikk og la meg ved siden av hunden min. Klokka var sikkert bare 8 om kvelden når mamma kom hjem og hun var sikkert bare borte en halvtime, men hehe :P

Jeg elsker hunder.. de er så gode :)

Anonym poster: b11f41424f389c6932c9488037bcebeb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en bastard mellom border collie og fuglhund som var veldig flink til å passe på meg når jeg var liten. Husker en gang jeg var liten (sikkert rundt 8 år) og hjemme alene og så var jeg redd, så jeg gikk og la meg ved siden av hunden min. Klokka var sikkert bare 8 om kvelden når mamma kom hjem og hun var sikkert bare borte en halvtime, men hehe :P

Så søtt! <3

Det kom en mann og truet oss når vi gikk kveldstur.

Hunden oppdaget ham før meg og varslet meg. Vanligvis er hun veldig glad for å se fremmede, men ikke han.

Det som skjedde utover i situasjon ønsker jeg ikke å forklare detaljert for å holde meg selv anonym, men hunden min gikk mellom oss, senket hodet og boffet mørkt på han jevnlig mens hun sto med ryggen til meg.

Var veldig takknemlig for at jeg hadde henne da!! :):)

ts

Anonym poster: 962d5454aa86850fe914876e0e76daed

• Liker 10
Gjest Cevita
Skrevet

Ene bikkja vår har reddet samboeren min en gang jeg ikke var hjemme:) Han har diabetes, og hadde lagt seg en kveld med for lavt blodsukker, som bare ble lavere og lavere da insulinpumpa pumpet insulin. I løpet av natta så hadde bikkja tygd over slangen slik at han ikke fikk mer insulin :) Så blodsukkeret gikk opp igjen, og han våknet som normalt.

Det som hadde skjedd om bikkja ikke hadde gjort dette?

Blodsukkeret hadde blitt lavere og lavere og så blitt så lavt at han ville gått i et slags "koma" noe som gjør at han ikke våkner på egenhånd, så da ville han jo blitt liggende der til noen fant han og fikk ringt ambulanse som vekker han opp, og siden jeg ikke var hjemme kunne det gått en stund før det skjedde...

Godt at det er noen hjemme som passer på han, når jeg ikke har mulighet til det selv :)

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Er det en trent diabeteshund eller fant den ut det på egenhånd?

Anonym poster: 5148cd69011c8809a4365269706b437b

Gjest Funky Punk
Skrevet

Reddet meg vet jeg ikke da jeg sikkert ikke hadde dødd, men jeg gikk en tur i en park med gamlehunden min. Han brydde seg aldri om folk og gikk rundt i sin egen verden som vanlig. Plutselig løper han mot meg, og brummer høyt. Jeg snur meg og ser to menn som skulle til å ta tak i meg.

Det var mørkt så de så sikkert ikke bikkja mi, og i det han ene tok tak i armen min så beit han mannen i beinet. De løp med bikkja rett i hælene og ikke før de hadde kommet et godt stykke unna så snudde bikkja mi seg og kom tilbake. Han var aldri mer enn et par meter unna meg resten av kvelden.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Hunden vi hadde før ble plutselig veldig opphengt i en føflekk mora mi hadde. Hun gikk og sniffet på den, bjeffet, knurret, og var veldig opptatt av den. Først trodde vi det var mamma hun ikke tålte, men gikk fort opp for meg at det var føflekken hun reagerte på, knurret sint mot den, og så opprørt ut på oss andre.

Jeg sa til min mor at hun burde høre på hunden og gå til legen, og det gjorde hun. Føflekken av ondartet, men i tidlig stadium, og kreften hadde ikke spredd seg.

Det var så stor sorg i hjemmet da den hunden døde 10 år senere, full av kreftsvulster, man kunne ikke gjøre noe, de spratt frem en etter en.

Anonym poster: 8b6e842d9eabc3bd0cc3af6f429d3750

• Liker 20
Gjest Cevita
Skrevet

Er det en trent diabeteshund eller fant den ut det på egenhånd?

Den fant det ut på egenhånd ja.

AnonymBruker
Skrevet

Vår Golden Retriever reddet meg da jeg var liten, 2-3 år gammel. Hunden og jeg var ute på terrassen, og jeg klatret opp på rekkverket. Fra rekkverket og ned var det ca. 3 meter ned på betong. Hunden varslet foreldrene mine i huset, han bjeffet for full hals, noe han sjelden gjorde. De skjønte at noe var på gang og fikk huket tak i meg før jeg gikk over rekkverket. Flink hund, uoppmerksomme foreldre.

Anonym poster: 675051d65e24c6a00eaeeb6a5e5759b5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme!! Husker ikke hvor gammel jeg var men husker at jeg la med ned på gulvet ved siden av bikkja vår og den ble liggende der sammen med meg frem til mamma kom hjem.

Anonym poster: 416f1b4adb6ec92000870feac31bb342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den fant det ut på egenhånd ja.

Stilig. :)

• Liker 1
Skrevet

Vet om en katt som reddet matmoren sin. Hun hadde fått føling og den satt og mjaua alt den kunne til noen naboer reagerte og tok seg inn i huset. Flinke pusen :rodmer:

• Liker 8
Skrevet

Åååh, jeg blir så rørt av denne tråden! :rodmer:

• Liker 11
Gjest lisha
Skrevet

hunden min reddet meg også en gang :) Fantastiske boffen :)

AnonymBruker
Skrevet

Dyr skal en høre på. =)

Anonym poster: 8b6e842d9eabc3bd0cc3af6f429d3750

• Liker 1
Skrevet

Hunden min redder meg hver dag.

Har alltid vært utrolig mørkeredd og husredd. Etter at vi fikk hund tørr jeg faktisk å være hjemme alene om kvelden og gå tur om natten. Vil si at den reddet meg fra en ond sirkel og ett kjipt liv (:

• Liker 3
Skrevet

Min venninne sin hund beit voldtektsmannen, og han skvatt sånn at han slapp henne. De rømte begge to inn i skogen, og ble der til politiet kom. Politiet fikk forøvrig ikke lov av hunden å komme nær de, da de i likhet med voldtektsmannen hadde på seg skinnjakke :P Politiet måtte kle av seg jakkene for å få lov å komme nærmere.

• Liker 9
Skrevet

Jeg skulle ta ut penger av minibanken da jeg ble truet av en mann som ville ha pengene jeg tok ut, heldigvis var Eliza der og gjorde seg nifs (den nå avdøde tervueren på 30 kg) og mannen løp som faen var etter han!

• Liker 5
Skrevet

Fantastiske nydelige dyrene :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Åååh, dyr<3 Vet ikke om noen dyr som har reddet noen jeg kjenner, men katten skal ha mye av æren for at jeg ikke har forsovet meg til jobb utallige ganger. Har glemt alarm, telefonen har skrudd seg av, har ikke hørt klokka osv, med en katt som blir utålmodig om jeg står opp 2 min senere enn vanlig. *Blæreangrep* :)

Anonym poster: fbc4c83d1663b3cde8503338cc1df2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...