Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Virker som ingen liker meg eller har lyst til å bli kjent med meg vet ikke hvorfor, føler meg jo selv helt normal og synes ofte at jeg er veldig pen selv og jeg vet jo selv at jeg er snill, ønsker andre godt, hyggelig person. Grunnen til at jeg føler meg slik er for eksempel hvis jeg og to andre venner møter en ny person og har det hyggelig en kveld, så kan den ene personen kontakte de to andre men ikke meg (selv om personen snakket bare med meg også). De vennene jeg har bryr seg om mine andre venner (selv om de ikke kjenner hverandre), spør om det går bra med de osv.. Mens de vennene til mine venner gidder ikke engang si hei til meg hvis jeg møter på dem sammen med mine venner. Blir veldig såret og føler ofte at ingen ser meg eller at jeg ikke er til stedet. Dette får meg til å få veldig lav selvtillit. Hvis jeg skal ut av døra så ordner jeg meg, sminker meg og kler meg fint og jeg synes ofte selv at jeg ser bra ut. Men ingen andre er enig. Ingen som vil bli kjent med meg Vi bor i en liten by, og jeg lurer på om det er rykter som har gått om meg som jeg ikke selv vet om.. Jeg kan vel ikke være så stygg og ekkel at folk ikke gidder å prøve å bli kjent med meg?? ( Skjønner ingenting har nesten gitt opp.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Huff Så teit.. Hvor bor du da sånn ca og hvor gammel er du? Kanskje jeg kan være din venn! Er mange på kvinneguiden som også søker etter venner. Er bare å legge ut litt om hva du er interessert i, hvor gammel du er og ca hvor du bor under "personlige meldinger" under sosialt, og så kan du få deg gode venner! Anonym poster: ee0f9e912ac1d9238f080fb9998c1447
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Jeg bor på østlandet og er 21 år men jeg er ikke sikker på om nettvenner er noe for meg ;o
LeoxBarca Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Virker som ingen liker meg eller har lyst til å bli kjent med meg vet ikke hvorfor, føler meg jo selv helt normal og synes ofte at jeg er veldig pen selv og jeg vet jo selv at jeg er snill, ønsker andre godt, hyggelig person. Grunnen til at jeg føler meg slik er for eksempel hvis jeg og to andre venner møter en ny person og har det hyggelig en kveld, så kan den ene personen kontakte de to andre men ikke meg (selv om personen snakket bare med meg også). De vennene jeg har bryr seg om mine andre venner (selv om de ikke kjenner hverandre), spør om det går bra med de osv.. Mens de vennene til mine venner gidder ikke engang si hei til meg hvis jeg møter på dem sammen med mine venner. Blir veldig såret og føler ofte at ingen ser meg eller at jeg ikke er til stedet. Dette får meg til å få veldig lav selvtillit. Hvis jeg skal ut av døra så ordner jeg meg, sminker meg og kler meg fint og jeg synes ofte selv at jeg ser bra ut. Men ingen andre er enig. Ingen som vil bli kjent med meg Vi bor i en liten by, og jeg lurer på om det er rykter som har gått om meg som jeg ikke selv vet om.. Jeg kan vel ikke være så stygg og ekkel at folk ikke gidder å prøve å bli kjent med meg?? ( Skjønner ingenting har nesten gitt opp. Uff da. Får vondt av deg her jeg! Har egentlig ingen konkrete råd. Flytt til en større by?
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Det kan være flere grunner, kanskje noe med førsteinntrykket du gir. Be vennene dine om å være ærlig og spør hvilket inntrykk de hadde av deg i begynnelsen Selv får jeg ofte høre at jeg virker overlegen, bitchy og virker som jeg synes jeg er bedre enn alle andre. Sannheten er jo at jeg er litt sjenert, men etter at jeg fikk vite dette prøver jeg å smile mer og se litt hyggeligere ut for jeg ser jo ikke meg selv utenifra, så det er ikke så lett å vite hvilke vibber jeg sender ut
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Hmm, en kompis av meg sa til meg at han ikke likte meg i starten fordi han hadde hørt mye stygt om meg.. Men så ble vi på en eller annen måte kjent og nå er vi gode venner Jeg kan også virke litt overlegen og tror jeg er bedre enn andre tror jeg, men er også bare fordi jeg er sjenert.. Men prøver jo så godt jeg kan å være hyggelig og blid mot folk jeg møter..... bruker også en del sminke, som jeg har hørt negative ting om, men jeg trives med den sminker jeg bruker, og vil ikke forandre den for at folk skal like meg. Synes ikke jeg bruker så mye selv egentlig heller.. Det viktigste er jo at jeg er fornøyd med meg selv, og jeg er egentlig det.. Men siden ingen liker meg så begynner jeg å lure på om jeg egentlig har noen grunn til å være fornøyd med den jeg er ....
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Utseendet har ingenting å si i slike sammenhenger. Fokuser på utsrålingen din og vis interesse for de du møter Anonym poster: d27f09f6a47f3da176cf29add91df8cf
Suss81 Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Jeg er litt av den meningen jeg da at det er ikke antall venner som er viktig, men kvaliteten på de du har Jeg er endel eldre en TS og hadde samme issuen. Jeg fant ut at de som faktisk gadd å bli kjent med meg fra da til nå er venner som har holdt seg i livet mitt i disse årene. De har blitt GODE venner. Resten av disse som ikke ville bli kjent med meg kan jeg fint klare meg uten. De kan ta seg en bolle! Ikke mange er så heldige å ha mere enn ett par gode venner. Og jeg tar heller ett par håndfuller gode venner over tyvetalls halvenner any day
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå