Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Etter mye frem og tilbake, krangling og lav tillit til hverandre ble det slutt mellom meg og eksen pga en filleting som fikk begeret til å renne over fra min side. Vi har gjort det slutt mange ganger, og hver gang føler jeg meg helt ødelagt, tror ikke hjertet mitt tåler mer. Elsker han veldig mye, men må rett og slett kutte all kontakt med han hvis jeg skal klare og overleve dette bruddet, bokstavlig talt.

Det har kunn vært slutt noen dager og vi har ikke hatt noen kontakt etter det. Han tar ikke initiativ til noen ting, og jeg føler at det burde han hvis han vil ha noe mer med meg å gjøre. Gidder ikke sitte hjemme å vente på han, så jeg var ute en tur i går. Jeg møtte en gutt som jeg har sett noen ganger før, men aldri snakket med, vi kom i prat (ingenting mer enn prat) og vi utvekslet tlf nr. Han virker skikkelig ordentlig og snill, og også veldig kjekk. Føler at han er min sjanse til å komme meg videre, selv om jeg også synes det er alt for tidlig. Elsker eksen min av hele mitt hjertet og jeg hadde gitt livet mitt for han. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre?! Tenker å vente på om eksen min tar kontakt om ikke så lenge, men ser jo ikke ut til at han vil ha meg tilbake nå. Tenker å fortsette å prate med denne nye gutten, men ta det veeldig sakte. Han har lyst til å møte meg igjen, men jeg vet ikke helt om det er så bra å gjøre med en gang? Og jeg har ikke fortalt han at jeg nettopp har endt et forhold, men tenker å si det hvis det blir noe mer mellom meg og han gutten her.

Kjenner jeg innerst inne vil ha eksen min og bare han, men virker som alt er ødelagt :(

Videoannonse
Annonse
Gjest MamaQuilla
Skrevet

Hvorfor ikke bare være singel en periode?

Skrevet

Hvis du vil være sammen med eksen din, virker det jo litt mot sin hensikt å slå opp. Jeg anbefaler at dere enten finner en mer konstruktiv løsning på problemene deres, eller innser at dere ikke passer sammen, og slår opp for godt.

AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med eksen om dette noe særlig da? Hvorfor vil han ikke tilbake til deg?

Anonym poster: 7ad5f66c294c9d93022df66f82779317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...