Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke slik at det må grunnlovsendring til for at vi skal kunne meldes inn i EU? En grunnlovsendring kan bare bli foreslått av eventuelt Høyre, for så å bli vedtatt neste Stortingsperiode av de som styrer da.

Anonym poster: c7856ce6a2d622f751ec76b54472b50e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyre er ikke så dumme at de vil lufte EU-saken.

Derimot kan jeg garantere at Høyre vil gjøre ALT EU ber oss om.

Gjest Tullhøna
Skrevet (endret)

Klart Høyre er pro EU. EU er et kapitalistisk prosjekt, og det er vel det Høyre dreier seg om også. Jeg blir så forundret over de som sier EU er sosialistgreie.

Høyre kan ikke melde oss inn i EU, men de kan jobbe for det. De vil iallefall ikke jobbe for å få oss ut av EØS.

http://www.neitileu....ting_i_eu_saken

Endret av Tullhøna
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke Høyre vil gå for medlemskap i EU nå i disse krisetider. Dette vil føre til rasende befolkning. :) Jeg husker å ha lest en meningsmåling som viste at majoriteten av H velgere er mot EU-medlemskap nå.

Jeg leste også den undersøkelsen. Etter hva jeg erindrer så viste den også at Høyre ikke lengre har den mest EU-vennlige velgermassen heller. Det var det, hvis hukkomelsen min er riktig, Venstre som hadde.

Det var riktignok et flertall mot EU hos Venstres velgere også.

Skrevet

Høyre er ikke så dumme at de vil lufte EU-saken.

Derimot kan jeg garantere at Høyre vil gjøre ALT EU ber oss om.

En god grunn til at FrP skal holde seg langt vekk fra å samarbeide med "bruspulverguttene"

Fader, hva har liksom liberalisme og konservativisme til felles .......

Skrevet

En god grunn til at FrP skal holde seg langt vekk fra å samarbeide med "bruspulverguttene"

Fader, hva har liksom liberalisme og konservativisme til felles .......

Er det riktig å karakterisere de to partiene som henholdsvis liberalistisk og konservativt? Jeg tror vi skulle få problemer med å vite hvilket parti vi skulle sette hvilken merkelapp på hvis vi nøkternt vurderte begge partiers politikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...