Gå til innhold

Bare her?

Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Utenom KG er jeg bare på noen "speisalforum":

www.snartgravid.com

www.fub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd flere. Men de andre er mer fagrelatert og mindre i volum. Men kommer tilbake her for litt pludring....og oppskrift på kålruletter og sånt.

(hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Har vært på jesusonline.no og talk.gospelsearch.no. Jesusonline ble for mye tull, folk som enten skrev laaaaaaaaaaange innlegg uten at de egentlig skrev hva de mente eller at folk ikke svarte på spørsmål i det hele tatt. Gospelsearch er ok, hvis man vil diskutere kristendom med kverulanter. Liker meg på KG, men det blir spennende å se om det kommer noen på etikk.info. Nå har jeg(egentlig mannen min :wink: ) fått lagt inn mange avatarer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sånn stort sett bare på KG. Har "småflørtet" litt med ett eller to andre diskusjonsforum, men det har likssom ikke blitt til noe mer enn det. Har ikke tid til å være på så mange steder heller. Bruker nok til på nettet som det er med KG og de andre sidene jeg "må" innom.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå om dagen er jeg bare her. Ramler innom andre forum sånn periodevis også, men ender alltid med samme konklusjon: KG er BEST :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært- og er noenganger-innom ett annet forum, men uten tvil: KG er best!! :P Syns det passer til min aldersgruppe. På det andre er det veldig unge medlemmer. Føler vel at her er alderen litt mere spredt. ET BRA FORUM :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...