Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder siden hadde jeg "den perfekte kjæresten" og "det perfekte livet". Noe som viste deg og ikke stemme. Vi planla barn, hus, ekteskap osv.. Men plutselig en dag gjorde han det slutt med meg. Noen uker senere fant jeg ut at jeg hadde blitt gravid ( noe jeg hadde ønsket ). Men siden jeg plutselig hadde blitt singel og livet var helt forandret, valgte jeg å ta abort. Personen jeg var sammen med behandlet meg dårlig, og jeg ønsket ikke dette barnet lenger. Jeg følte derfor at abort var det mest fornuftige valget. Men nå i ettertid kjenner jeg at jeg får en skyldfølelse pga dette. Jeg vet ikke helt hva jeg vil si med dette, men ønsker å vite hva andre tenker angående det valget jeg tok..

Anonym poster: f954af484ead86ec67a9896563faea7d

Videoannonse
Annonse
Gjest MamaQuilla
Skrevet

Jeg synes du gjorde det rette ut i fra omstendighetene. En abort er også et ansvarlig valg.

• Liker 3
Skrevet

Huff, det hørtes ikke noe greit ut! Jeg synes også du gjorde det rette under omstendighetene. Det er jo naturlig å føle en sorg etter en abort (antar jeg), men skyldfølelse synes jeg ikke du skal ha!

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville valgt det samme :)

Skrevet

Jeg synes det var et fornuftig valg, hadde gjort det samme om jeg var deg.

Nå har du sjansen til å begynne på nytt og få det bra etterhvert. Jeg mener du har et mye enklere utgangspunkt alene enn som alenemor. Vær glad for at du slipper å ha mer med han å gjøre! Med felles barn blir man "aldri" kvitt dem.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...