Gjest Oda Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Jeg og kjæresten hadde en krangel for noen dager siden og vi har ikke snakket med hverandre siden... Jeg lurer så veldig på hva han driver med og om han i det hele tatt kommer til å kontakte meg snart igjen =( savner han veldig mye, og skulle ønske alt var bra mellom oss. Vi har sagt ting vi ikke mente begge to (tror jeg), og begynner nesten å lure på om det skal bli helt slutt mellom oss nå... Lengter så etter han, og lurer på om jeg aldri kan se på han som kjæresten min igjen osv... Jeg elsker han utrolig høyt og vet at han elsker meg også. Vi har kranglet mye før, men det har aldri gått en dag mellom hver gang vi sender meldinger eller ringer hverandre, nå føles det ut som en evighet. Er redd han ikke vil ha noe med meg å gjøre mer =( i mine øyer er det han som gjorde en feil, men jeg overreagerte nokk litt. Hva skal jeg gjøre?? Vi har vært sammen i litt over 1 år, og jeg er 21, mens han er 23...
Gjest MamaQuilla Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Vent til han kontakter deg, så får han iallfall roet seg ned.
Gjest Oda Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Ja det har jeg tenkt på, men dette er som tortur for meg. Skjønner ikke at han ikke lengter etter meg også =( og jeg vet jo ikke hvor lenge det er til han tar kontakt, eller om han gjør det at all... Tenker på han hele tiden, uansett hva jeg driver med...
Gjest Oda Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Send han ein mld? Jeg vet ikke hva jeg skal si til han =( alltid når vi krangler ellers er det jeg som tar kontakt. Hva kan være grunner til at han ikke gjør det??
Adhara Skrevet 4. mai 2013 #6 Skrevet 4. mai 2013 Fortell akkurat det du skrev her til kjæresten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå