Softgun Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Er det noen her som er interessert i/ betatt av en mann/dame som en har kontakt med i det virkelige liv, som allikevel har profil på sukker som de sjekker med sporadiske mellomrom? Det jeg lurer på: Er det vanlig å ha sukkerprofil selv om en føler seg litt opptatt i hjertet sitt?
PanLi Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Ja. Jeg har en jeg har hatt sporadisk kontakt med over lengre tid i det virkelige liv, er virkelig betatt av og føler meg litt opptatt i hjertet mitt. Alle de er sanne for meg, og jeg har likevel sukker-profil. Grunnen til det er ganske enkelt at det har vært veldig uavklart mellom meg og ham, og gjerne til og med lange stilleperioder (vi har ikke hatt kontakt på ca. 1 mnd nå). Jeg kan ikke sitte passiv og vente på at han skal bestemme seg for hva han vil. Jeg må nesten bare gå videre med mitt liv, sjekke ut andre muligheter, og gjerne til og med treffe en som vil det samme som jeg! Vil han noe likevel, må han raske på litt! 1
Gjest MamaQuilla Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Er det noen her som er interessert i/ betatt av en mann/dame som en har kontakt med i det virkelige liv, som allikevel har profil på sukker som de sjekker med sporadiske mellomrom? Det jeg lurer på: Er det vanlig å ha sukkerprofil selv om en føler seg litt opptatt i hjertet sitt? Ja og nei. Jeg har hatt det selv om jeg har hatt følelser for noen, mye fordi de ikke har vært gjengjeldt og /eller grunnlaget for et forhold ikke var der. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Er det noen her som er interessert i/ betatt av en mann/dame som en har kontakt med i det virkelige liv, som allikevel har profil på sukker som de sjekker med sporadiske mellomrom? Det jeg lurer på: Er det vanlig å ha sukkerprofil selv om en føler seg litt opptatt i hjertet sitt? Jeg var det. Men jeg konfronterte han med at han fortsatt var aktiv på profilen sin, fikk en masse bortforklaringer, og skjønte da at det ikke var liv laga... Litt synd for jeg likte han. Men jeg valgte å gå videre, ser at han fortsatt er aktiv lenge etterpå... Anonym poster: 08f677cd806be831f28290128f05c15c
Gjest TJ Oshie Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Vil han noe likevel, må han raske på litt! Hvorfor kan ikke du raske på, hvis du liker fyren? Blir så håpløst å skyve alt "ansvar" for insj over på gutta, går ann å bidra veit dere.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Jeg synes det høres veldig spesielt ut at han vil ha kontoen sin aktiv fortsatt. Ser ikke helt nødvendigheten med det. Leter han fortsatt? Anonym poster: 2e3204e47143555148a1a3ca12c8db78
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Når man virkelig finner noen man har det bra med og blir i ett forhold med så avslutter man automatisk kontoen på diverse nettdatingsider. Man har ikke behovet lenger. Så hvis man selv fortsatt er inne å titter bør man ta hintet om at det man har funnet mangler noe. Det samme hvis den man dater har kontoen fortsatt. Egentlig et veldig enkelt regnestykke, som vi bortforklarer enormt bare fordi vi har så lyst til at det vi ha skal være rett.. Er det rett så er det enkelt, ukomplisert og uten spørsmålstegn! Enkelt og greit!
PanLi Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Hvorfor kan ikke du raske på, hvis du liker fyren? Blir så håpløst å skyve alt "ansvar" for insj over på gutta, går ann å bidra veit dere. Hehe. Ja. Aboslutt! Du har veldig rett i det!! Initiativ bør komme fra begge to!..men akkurat i denne saken så har veldig mye av initiativet kommet fra meg, og han avventer som regel mitt trekk... Jeg tenker derfor at nå er det opp til ham å bestemme seg hva han vil - han er nemlig av den litt unnvikende og forpliktelsesvegrende sorten - men jeg tror han kan hvis han virkelig vil! Det har som sagt gått lang tid (over ett år..). Det får være grenser til tålmodighet man skal ha, synes jeg! Jeg venter ikke så lenge for hvemsomhelst (ingen andre - faktisk)! Så. Derfor er det nå blitt "jeg sjekker ut andre istedenfor, fordi du er for treig". Jeg kan vel ikke bruke opp all min tid på noe som kanskje aldri skjer? Det er jo bare dumt for meg, det. Og derfor sukkerprofil på tross av å faktisk være interessert i noen! (for å spore tilbake til tema). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå