BrudenMarthe Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Hei, Vi har familie som har barn, og vi ønsker at barna skal kose seg de og. Derfor lurer jeg på om det er en idè å ha leker til dem? Kanskje ikke leker som leker fra lekebutikken, men kanskje arrangere noe morsomt? Har dere noe en tanke om hvilke leker som kan arrangeres da? Eller tenker dere at dette ikke er nødvendig?
Gjest dette Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Det kommer an på alderen deres hva de liker, men de kan jo leke politi og røver, eller fisken i det røde hav? De kan hoppe lengde hvis det er grei bakke å gjøre det på (ikke gress, som gir grønske på klærne, ikke asfalt, som er for hardt, men sand e.l.?). Hvis man har leker til dem, kan man kanskje ha et hoppetau eller hoppestrikk de kan dele på. Man kan ha kritt til dem, så kan de tegne paradis på bakken og hoppe. Eller man kan ha badmintonsett. Eller kricket? Jeg ville ikke gitt dem ballonger, siden de kan sprekke eller sveve opp i lufta, og da blir det jo fort gråt fra de små.
BrudenMarthe Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2013 Det kommer an på alderen deres hva de liker, men de kan jo leke politi og røver, eller fisken i det røde hav? De kan hoppe lengde hvis det er grei bakke å gjøre det på (ikke gress, som gir grønske på klærne, ikke asfalt, som er for hardt, men sand e.l.?). Hvis man har leker til dem, kan man kanskje ha et hoppetau eller hoppestrikk de kan dele på. Man kan ha kritt til dem, så kan de tegne paradis på bakken og hoppe. Eller man kan ha badmintonsett. Eller kricket? Jeg ville ikke gitt dem ballonger, siden de kan sprekke eller sveve opp i lufta, og da blir det jo fort gråt fra de små. Tusen takk for svar. Flotte ideèr!
septemberbrura Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Jeg tror det er nødvendig med litt ekstra omtanke for barna, kanskje særlig hvis middagen drar ut. Venner av oss allierte seg med en proff klovn som kom inn under bryllupsmiddagen og tok med seg barna til et siderom mens talene pågikk. Det ble godt mottatt. Vi skal selv ha barn i bryllupet og tenker på å ha filmer og kanskje noen brettspill etc. i eget rom til dem. Er været fint, tenker jeg at baarna kan ordne seg selv utendørs, men lurt å ha med kritt eller hoppetau o.l.
Cherrytomat Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 I søsteren mitt sitt skulle barna få vere der til ca kl 22 når alle taler var ferdige og man skulle lage klart til festen. Vi hadde veldig fine lokaler der det lå et rom vegg i vegg. Der hadde vi tatt inn tjukkasen fra gymsalen, og så hadde vi laget til bord med tegnesaker (ikke tusjer som kunne komme på fintøyet ) og så hadde vi klippet opp papp og laget masse kort, så barna kunne tegne på, eller pynte med klistermerker vi hadde kjøpt inn. Ble kjempemye brukt! (Var 7-8 barn mellom 3 og 10 år) 2
BrudenMarthe Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2013 Jeg tror det er nødvendig med litt ekstra omtanke for barna, kanskje særlig hvis middagen drar ut. Venner av oss allierte seg med en proff klovn som kom inn under bryllupsmiddagen og tok med seg barna til et siderom mens talene pågikk. Det ble godt mottatt. Vi skal selv ha barn i bryllupet og tenker på å ha filmer og kanskje noen brettspill etc. i eget rom til dem. Er været fint, tenker jeg at baarna kan ordne seg selv utendørs, men lurt å ha med kritt eller hoppetau o.l. Mm, jeg og tenker det er greit med litt ekstra omtanke Hvor fant du han her klovnen? Hørtes jo kjempe morsomt ut!
BrudenMarthe Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2013 I søsteren mitt sitt skulle barna få vere der til ca kl 22 når alle taler var ferdige og man skulle lage klart til festen. Vi hadde veldig fine lokaler der det lå et rom vegg i vegg. Der hadde vi tatt inn tjukkasen fra gymsalen, og så hadde vi laget til bord med tegnesaker (ikke tusjer som kunne komme på fintøyet ) og så hadde vi klippet opp papp og laget masse kort, så barna kunne tegne på, eller pynte med klistermerker vi hadde kjøpt inn. Ble kjempemye brukt! (Var 7-8 barn mellom 3 og 10 år) Ja, kjempe lurt! Tusen takk!
Gjest lisha Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 gode forslag over her i vårt bryllup er jenta mi det eneste barnet under 14.. jeg har tenkt å kjøpe inn litt aktivitetsbøker med klistremerker (jenta mi er i overkant glad i klistremerker tror jeg), ha tegneark og fargestifter, og så lage en liten godtepose med litt frukt/rosiner og litt godteri til henne. har vært inne på tanken å låne/kjøpe en sånn dvd-spiller som man egentlig kan sette i bilen, og ha i bakhånd om hun skulle syns det ble virkelig kjedelig med så lang middag..
septemberbrura Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 Klovnen holder til lokalt her vi bor i Nord-Norge, så jeg vet ikke om det hjelper. Men dersom det er aktuelt, kan jeg prøve å skaffe kontaktopplysninger fra våre venner.
BrudenMarthe Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2013 gode forslag over her i vårt bryllup er jenta mi det eneste barnet under 14.. jeg har tenkt å kjøpe inn litt aktivitetsbøker med klistremerker (jenta mi er i overkant glad i klistremerker tror jeg), ha tegneark og fargestifter, og så lage en liten godtepose med litt frukt/rosiner og litt godteri til henne. har vært inne på tanken å låne/kjøpe en sånn dvd-spiller som man egentlig kan sette i bilen, og ha i bakhånd om hun skulle syns det ble virkelig kjedelig med så lang middag.. Du og hadde jo et kjempe godt forslag. Barna er 3,4 og 12 år når vi gifter oss. Så tegnestifter og klistremerker høres jo kjempe flott ut Og jeg tror også godteripose ville blitt veeeldig populært 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå