Gå til innhold

Takkegaver

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er jeg enig med Mother of the bride. Det er vel ikke slutt på den tiden man gjorde vennetjenester? De setter jeg utrolig stor pris på, og de kan virkelig forvente det samme av meg som jeg får av dem. Min forlover får sannsynligvis frisøren betalt av meg. Brudepiken får beholde kjole og tiara (noe hun får stjerner i øynene bare av å tenke på :-) ). I tillegg blir det bilder av brudepar med forlovere til forloverne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo var forlover for sin beste venn for et og et halvt år siden, og har ikke fått et takkekort engang! Det er kjipt! :evil:

Nå skal faktisk den samme vennen være forlover til sambo, og vi skal ikke gjøre samme tabben. Men hva han og min forlover skal få, aner vi ikke ennå.

Skrevet

NÅ ble jeg veldig nyskjerrig på Tex sin oversikt.....

Vi har ikke helt bestemt oss, men regner med noe slikt:

Brudebarn. Liten gave, ca. 100,-

Forlovere. Gave, ca. 700,-

Toastmaster. Gave ca. 700,-

Fotografhjelp, vennepar. Rødvin + borddekorasjon (NB! Dette er ikke hjelp til selve bryllupsbildene av paret, men bilder fra dagen; taler, kake osv.)

Videofilming, min bror, rødvin + borddekorasjon

Det er vel det tror jeg.....

Skrevet
NÅ ble jeg veldig nyskjerrig på Tex sin oversikt.....

Den er ikke det spor spennende men hvis du er veldig nysgjerrig kanjeg sende deg den på pm :wink:

• 1 måned senere...
Skrevet

Moren min betaler for kjøkkenhjelp, men vi har tenkt å kjøpe en rødvin som takk fra oss til rundt hundrelappen. Forlovere kommer til å få bilder av oss og dem på. Mine to venninner som pakker opp gaver skal få et lite egenheklet armbånd hver, tror jeg. Toastmaster er hans søster og sammen med hele familien vår som virkelig stiller opp, blir det nok et fotograf-bilde pluss noe mer som ikke er bestemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...