Gå til innhold

Bryllupsbil - hvem sitter hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hva har dere andre tenkt at forloverne skal sitte etter kirken og til fotografen. Har dere de i samme bil som dere?

Og hva m. dere som har barn med? Brudepike etc. Sliter litt med hvem som skal sitte hvor og i hvilken bil etter vielsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjører sammen med forlovere etter vielsen i brudebilen.

Min manns forlover kjører, og min forlover sitter fremme. Min mann og jeg sitter bak.

Venninnen min satt derimot fremme sammen med sin manns forlover fordi spilen på kjolen ikke fikk plass bak.

Bruk hodet - tenk praktisk : )

Skrevet

Skal vi ha vår egen bil er det plass til alle i en bil, og da er det kanskje mest naturlig at vi som brudepar sitter bak. Har egentlig ikke tenkt så mye på det...

Men hvis vi skal låne denne bilen, noe jeg(vi) virkelig håper på, da må forloverene kjøre egen bil:

http://www.honda.no/models/s2000/gallery.html

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er vel litt på siden av diskusjonen her inne, men jeg tar det med likevel siden det dreier seg om bil!

Er det noen som har noen praktiske råd til hvordan man skal komme seg inn og ut av bilen? Kjolen min er litt stor, så jeg er redd jeg skal tørke skit av bilen med den. Faktisk så har jeg grublet noe over dette, og gruer meg til gjennomførelsen. Noen som har noen tips?

Gjest Anonymous
Skrevet

Til anonym:

Jeg tror dte kan være greit å få en del hjelp av forloveren jeg. Dessuten bør man nok være litt obs på at man samler sammen skjørtet før man setter seg inn. Dessuten bør man vel ikke bare skreve inn i bilen, men sette seg ned på sete og så snu seg rette veien etterpå.

Foreslår at vi kikker litt på de kongelige jeg, for de har jo blitt flinke til dette her!

Skrevet

Vi kjører i samme bil som forloverne til fotografen,og videre til selskapslokalet.

Sambos forlover kjører,min forlover (eller hennes stedfortreder) sitter framme og så sitter jeg og min sambo(da min MANN!! icon_smile.gif)bak.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...