Amelie Skrevet 3. april 2004 #1 Del Skrevet 3. april 2004 Hvem er det egentlig som får "æren" av å bære knapphullsblomster? Brudgommen selvfølgelig, men hvem flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. april 2004 #2 Del Skrevet 3. april 2004 Hos oss, hans forlover og min pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 3. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 3. april 2004 Ok Er det noe dere har bestemt selv, eller visste dere bare at "sånn er det"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. april 2004 #4 Del Skrevet 3. april 2004 Vi har bestemt det selv. Det er mest naturlig for oss å gjøre det på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. april 2004 #5 Del Skrevet 3. april 2004 Hos oss blir det brudgommen, min far, brudesvennen, brudgommens forlover samt toastmasteren som får corsage. Det har jeg bestemt helt av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 3. april 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 3. april 2004 Så selvstendige dere damene er da Jeg har desperat bladd gjennom hele "Skikk og bruk" boka, og så viser det seg at jeg kan få bestemme dette helt selv! Så gøy Da tror jeg vi sier at brudgommen, hans far, hans forlover, min far og våre to brødre skal få bære knapphullsblomster på den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 3. april 2004 #7 Del Skrevet 3. april 2004 Hos oss er det brudgom,pappa og forlover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. april 2004 #8 Del Skrevet 3. april 2004 Hos oss blir det: Brudgom, forloveren hans, min far og mine tre sønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 3. april 2004 #9 Del Skrevet 3. april 2004 Brudgom Brudgommens forlover Min pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 3. april 2004 #10 Del Skrevet 3. april 2004 Brudgom, hans forlover, hans pappa og min pappa, tror jeg........... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 4. april 2004 #11 Del Skrevet 4. april 2004 Det blir nok brudgom og hans forlover. Synest det holder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2004 #12 Del Skrevet 4. april 2004 Brudgom, pappa og brudgommens forlover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå