Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg og kjæresten har vært sammen nesten tre år. I det siste snakket vi så vidt på telefonen. Han sier bate at han et plagd men orker ikke å dele noe med lenger. Jeg føler meg behandlet dårlig. Vi prøvde å få barn ved hjelp av hormoner. Men jeg føler at han ikke bryr seg så mye om denne tema. Han spør aldri om jeg har tatt tester og når jeg siet at vi burde prøve å ha samleie mens jeg er fruktbar så sier han at han ikke er maskin. I dag snaklet vi på telefon og jeg nevnte at vi burde snakke sammen. Han svarte ikke idag. Vi tar det imorgen. Han mener at han ikke er en person som liker å løse ting med engang. Pluss at hvorfor jeg ikke lar han være i fred når han er plagd. Råd??

Anonym poster: eb1d6f6238d96080376cec14a2f8b48c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Respekter det og la han slippe maset ditt til han selv vil prate.

Anonym poster: aad7dc00700b2425869d7846ce352383

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har mast. Jeg ringer her og der og spør om han og familien har det bra. Burde ikke ting også handle om hva jeg føler?

Gjest Jon Snow
Skrevet

Så la han være i fred da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så la han være i fred da

Og det betyr? Å avslutte forholdet?

Gjest Jon Snow
Skrevet

Og det betyr? Å avslutte forholdet?

Nei det betyr at du lar han være i fred.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler ikke at jeg har mast. Jeg ringer her og der og spør om han og familien har det bra. Burde ikke ting også handle om hva jeg føler?

Du er kvinnfolk, selvfølgelig føler du ikke at du har mast.

Anonym poster: aad7dc00700b2425869d7846ce352383

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen elsker og tenner ikke på deg lengre. 3år er lang tid.

AnonymBruker
Skrevet

Bor dere ikke sammen?

Nei. Han er 33 år og bor sammen med mor og far. Dem er eldre. Jeg bor sammen med min mor siden pappa døde. Hva hadde du gjort?

Skrevet

Nei. Han er 33 år og bor sammen med mor og far. Dem er eldre. Jeg bor sammen med min mor siden pappa døde. Hva hadde du gjort?

Jeg hadde ihvertfall avbrutt forsøket på å prøve å få barn med ham.
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mannen elsker og tenner ikke på deg lengre. 3år er lang tid.

Er tre år lenge for hva? Mennesker er sammen et helt liv.

Skrevet

Har dere noen planer om å finne noe eget og bo sammen? Jeg hadde aldri ville prøve å få barn med kjæresten min om jeg ikke hadde bodd med han først..... syns det virker veldig rart :klo:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bor dere ikke sammen?

Vi har forsøkt å få barn i over et år nå utennå lykkes. Føler at dette er det eneste som ga meg håp på at forholdet skulle fungere.

Skrevet

Jeg ville ventet med å prøve videre med å få barn... Kanskje han er litt lei denne babylagingen og at du er totalt oppslukt av det akkurat nå? Er du kun ute etter å bli alenemor?

Finn en kåk sammen, prøv og lev litt sammen også og SÅ prøver dere å lage babyer..?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen planer om å finne noe eget og bo sammen? Jeg hadde aldri ville prøve å få barn med kjæresten min om jeg ikke hadde bodd med han først..... syns det virker veldig rart :klo:

Vi har snakket om dette men han liker ikke å løse ting med engang.

Skrevet

Vi har forsøkt å få barn i over et år nå utennå lykkes. Føler at dette er det eneste som ga meg håp på at forholdet skulle fungere.

Det er nok ikke så lurt. Du bør etablere deg sammen med ham og finne ut om forholdet fungerer før dere prøver å få barn.
  • Liker 2
Skrevet

Vi har snakket om dette men han liker ikke å løse ting med engang.

Allikevel vil du ha barn med han nå? Når dere verken bor sammen, eller har en konkret plan i nærmeste framtid om å bo sammen?

kan virkelig ikke forstå at du vil ha ett barn med en mann som forsatt bor hjemme, ikke har noen planer om å flytte ut. Ikke vil prate om ting, ikke viser noe interesse for hvordan ting går i prossessen med å skulle lage dette barnet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet med å prøve videre med å få barn... Kanskje han er litt lei denne babylagingen og at du er totalt oppslukt av det akkurat nå? Er du kun ute etter å bli alenemor?

Finn en kåk sammen, prøv og lev litt sammen også og SÅ prøver dere å lage babyer..?

For å være ærlig så tror jeg ikke at dette skjer med mindre vi får barn sammen. Han vil aldri flyttet fra familien for meg.

Skrevet

Legger du til et barn i denne blandingen så kommer du til å stå alene med barn under et år senere...!

Et barn krever utrolig mye!!! Alle her som har barn kan med hånden på hjertet si at man må jobbe MER for å få forholdet man er i til å fungere.

Babyskrik, bleieskift, babymat, våkennetter, man må planlegge en "alenekveld" ute sammen med sin kjære, man er mer fastbunnet hjemme, man kan ikke bare dra ut når det passer en selv... Herregud, det å "dra ut" på en handletur kan i værste fall kreve 20 min planlegging! :fnise::hug:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...