Gå til innhold

Tips til bordpynt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jea, jeg tror jeg stikker innom IKEA etter påske jeg også :-) Bruker du en pose i hver bolle eller? En pose var på 500 gr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er i sånne bokser de kulene,jeg bruker 2stk bokser, det blir 300kuler i hver bolle..Det er 150kuler i hver boks..

Kommer ann på bolle str da!

Jeg fant de på barneavdelingen og på blomster avd på ikea :sjarmor:

Skrevet

På barneavdelingen???? De er jo ikke akkurat barnevennlige disse kulene da :veldigsur:

Har luftet ideen med svigermor og hun syns det hørtes tøft ut :-)

Vi vet ikke ennå hvor mange bord det blir. Det blir ett langbord med brudeparet og foreldre, så blir det x antall bord med 6 personer på hvert bord. Hvor mange bord det blir er avhengig av hvor mange som takker ja.

På langbordet trenger vi kanskje 2 slike boller, mens det er nok med en bolle på hvert av de andre bordene.

Skrevet

Så dere skal ha runde bord + lang bord...

Samme skal vi ha..Men på vårt bord blir det bare min brudebukett som blir borddekorasjon...

Skrevet

Jo vi skal ha det, men har ikke tenkt på at kanskje min bukett ville være nok på det lange bordet. Det blir jo ikke så langt. Plass til 6 personer.

Jeg skal ha en enkel callabukett (armbukett), så jeg vet ikke helt om det ville blitt nok.............. Hva tror du?

Skrevet

Jeg skal også ha en arm bukett av 5 callaer..Og den legger jeg foran meg på bordet..Og vi har jo levende lys på bordet og..Så jeg syns det holder i masse vis på ett langbord til 6 personer,vi blir like mange..

Så du på det ene bildet jeg sendte,der ser du en armbukett ved siden av bolla,sånn skal jeg ha..

Skrevet

Ja jeg så den, den var kjempefin :-) Jeg ser for meg at jeg skal ha den litt større utgaven av calla og at den skal ha farge. Skal gå fra hvitt til nyanser av rødrosa, om du skjønner.............

Vi skal ha telysholdere som bordkort og kubbelys på speilplater ved siden av, så det er mulig det er nok pynt på et 6 mannsbord............

Skrevet

Ja det syns jeg er nok bordpynt på ett 6mannsbord..

Men i brudebuketen skal jeg ha store calla da..Og så skal jeg ha hvitt bånd rundt der jeg holder buketten

De callaene med farger er kjempe fine..

Skrevet

Kanksje vi også skal gå for den løsningen :-) Høres kjempefint ut.

Jeg skal ha store calla som skal knyttes med bast eller noe lignende - litt røft - det er liksom meg det :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...