Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til romantiske ting en kan gjøre sammen som et par?

Vi har mistet litt romantikken i forholdet etter 5.5 år sammen.

Jeg er den som er flinkest til å gjøre sånne små ting inni mellom, men er nok ikke flink nok jeg heller.

Noen som har noen tips til hva vi kan gjøre sammen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter til sommeren før jeg kan gjøre dette, men en piknik i soloppgangen er ganske romantisk, hvis du bor sånn til at det er mulig, spesielt hvis du bor ved sjøen! Ellers, så tror jeg en overraskelsespiknik kan være fint, uavhengig av når på døgnet det er.

Hva med å si til kjæresten din at han har ansvar for å planlegge en fin dag for dere sammen, så gjør du det samme, noen dager senere?

Trenger ikke alltid være den mest romantiske settingen, det at dere to er sammen og opplever noe spennende eller annerledes, kan være romantisk nok i seg selv.

Hva med å gjøre noe litt utenom det vanlige? Rafting, eller ta dere en tur i skogen i telt, bare dere to og ingen teknologiske duppeditter?

Skrevet

Jeg venter til sommeren før jeg kan gjøre dette, men en piknik i soloppgangen er ganske romantisk, hvis du bor sånn til at det er mulig, spesielt hvis du bor ved sjøen! Ellers, så tror jeg en overraskelsespiknik kan være fint, uavhengig av når på døgnet det er.

Hva med å si til kjæresten din at han har ansvar for å planlegge en fin dag for dere sammen, så gjør du det samme, noen dager senere?

Trenger ikke alltid være den mest romantiske settingen, det at dere to er sammen og opplever noe spennende eller annerledes, kan være romantisk nok i seg selv.

Hva med å gjøre noe litt utenom det vanlige? Rafting, eller ta dere en tur i skogen i telt, bare dere to og ingen teknologiske duppeditter?

Jeg har gjort det som du nevner, å gitt han ansvar for å finne på noe romantisk. Det endte med det vanlige, spise ute på restaurant, plutt en litt mer uvanlig ting: tur på akvariet. Men det var ikke egentlig lagt så mye arbeid bak.. Jeg "fikk" velge restaurant.. Jeg ønsker heller at han skal planlegge noe, annet enn å egentlig bare betale for det vi gjør.. Er ikke så anstrengende å "planlegge" et restaurant besøk hvor jeg velger hvor vi går:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...