AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Herregud hva er galt med meg? Nå har det skjedd igjen. Rotet med en gutt for en stund siden, bare på fun. Han ga uttrykk for at han likte meg. Jeg var ikke interessert, søt gutt altså, men ikke noe mer. Nå dater hanen annen jente, og jeg da får jeg interesse for han Sist holdt jeg på med en gutt. Han likte meg veldig godt, men jeg var ikke så interessert. Så finner jeg ut at han nesten er sammen med en jente, og da vil jeg ha han! Tok kontakt med han, og han var fortsatt interessert i meg, og da var jeg ikke interessert i han lenger. Uff!! Dette har skjedd sikkert 10 ganger de siste årene. Gutter liker meg, utrolig søte og snille. Der og da er jeg ikke interessert, men når jeg ikke kan få dem lenger så vil jeg ha dem!! Hvordan i alle dager kan jeg få meg kjæreste når jeg er så vanskelig? Anonym poster: 943471f0611113add08253d8fc2464cc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Da liker du nok ikke gutten, men heller oppmerksomheten. Anonym poster: 06446e6cb72bf92eac6daffb9a5776f5 4
karolinn Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Det er bare slik mennesker er. Man vil ha hva man ikke kan få.
Gjest Badebuksa Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Fordi du ikke liker gutter som liker deg selv? Fordi du ikke liker deg selv og tror at det er noe galt med gutter som liker deg? 1
Gjest TJ Oshie Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Sett for mye amerikansk drama på tv. Det jeg kan si unge kvinne er at det du leter etter, det finner du ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #6 Skrevet 4. mai 2013 Jeg har også en sånn veninne, ingen kan fordra henne fordi hun går etter alle gutter som er opptatt eller har noe på gang med en annen jente. Finn deg en "egen gutt", og tenk det godt om før du avviser han! Anonym poster: dca8d482bb060c85ce913ed05d76aa04 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #7 Skrevet 4. mai 2013 Mange gode forslag! Finnes det en kur? Anonym poster: 943471f0611113add08253d8fc2464cc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #8 Skrevet 4. mai 2013 Du har forpliktelseproblemer. Det kan skyldes mye forskjellig, for min del hadde angst mye å gjøre med det. Det jeg jobbet med var å gå mot panikkfølelsene mine når jeg skjønte at gutten jeg holdt på med likte meg veldig godt. Anonym poster: b3db09751882afbb7a7eb93ad3d7c8fc
tom1986 Skrevet 4. mai 2013 #9 Skrevet 4. mai 2013 du er en kvinne. eneste forskjell på deg og de fleste andre kvinner, er bare graden av galskapet. alle kvinner tenner på en mann de vet andre (attraktive) kvinner liker. det er ingen løsninger på dette, annet enn å si "skjerp deg!". du MÅ ikke etterleve alle dine vimsete og vilkårlige emosjonelle utbrudd...
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #10 Skrevet 5. mai 2013 Det har seg slik at vi har to hovedkategorier for når vi liker noen som er basert på helt feil grunnlag: 1. Du liker noen fordi han/hun liker deg. 2. Du liker noen fordi han/hun ikke liker deg lenger. Begge disse og mange andre lignende episoder handler om en ting. Din egen selvfølelse! Når du er glad i deg selv, ikke har behov for oppmerksomhet fra andre for at du skal føle deg vel, så vil du se at du begynner å like noen av de rette grunnene.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #11 Skrevet 5. mai 2013 Det er bare slik mennesker kvinner er. Man vil ha hva man ikke kan få. Anonym poster: 0606807d8bc56e490b27fa5bc54f2963 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #12 Skrevet 5. mai 2013 Anonym poster: 0606807d8bc56e490b27fa5bc54f2963 Etter min erfaring er det flere menn som er sånn. Med en gang de ikke kan få ei jente, settes et slags jaktinstinkt i gang. Anonym poster: b3db09751882afbb7a7eb93ad3d7c8fc 1
Gjest .-L-. Skrevet 5. mai 2013 #13 Skrevet 5. mai 2013 Vanskelig å si egentlig, for lite info. Du liker ikke gutten hvis du får han for lett. Kanskje du trenger å bli playet slik at du blir forelska før han sier at han liker deg. For å være ærlig så er det ganske slitsomt å forholde seg til. Det er ikke noe jeg gidder å gjøre med en dame da jeg er med selv og sier det jeg føler og tenker om henne. Jeg tenker at når jeg treffer en som liker meg så vil det være nok. Orker ikke å drive med spill og drit.
Gjest extra Skrevet 5. mai 2013 #14 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Vanskelig å si egentlig, for lite info. Du liker ikke gutten hvis du får han for lett. Kanskje du trenger å bli playet slik at du blir forelska før han sier at han liker deg. For å være ærlig så er det ganske slitsomt å forholde seg til. Det er ikke noe jeg gidder å gjøre med en dame da jeg er med selv og sier det jeg føler og tenker om henne. Jeg tenker at når jeg treffer en som liker meg så vil det være nok. Orker ikke å drive med spill og drit. Og man klager over for mye ensomhet i Norge. Ikke rart hvis flere og flere har tanker som TS. Man er hjernevasket av fjernsyn, tv-serier og Hollywood glamour om det perfekte forholdet. Det er like greit først som sist og innse det faktum at ikke alle vil plassere en på en pidestall. Det er ytterst få kvinner/menn som vil oppleve "magien". For resten kan realitetsorientering bli ganske nyttig. Du finner deg en du liker og som liker deg og tar det derfra. Spill og slikt passer seg ikke for voksne mennesker såfremt ikke begge er ute etter det samme: spenningen. Og ja; grovt sett vil de fleste ikke klare å opprettholde høy spenningsfaktor livet gjennom. Ja, noen kan ha yrker eller økonomisk situasjon som gjør at de kan jobbe etter en såkalt "Bucket list". Men for normale lønnstakere vil slikt sannsynligvis ikke vare lenge. Sikker på at du ikke har en eller annen form for psykisk vanske? I så fall bør du gjøre noe med det for over tid er ikke slikt godt og sunt. For svingende, du er vel ikke en filmstjerne fra Hollywood? Hvis du ikke er det så oppfør deg som et normalt menneske. Finner du en som liker deg, men du er usikker så bli kjent med vedkommende. Det er ofte de små tingene som betyr noe. I en datingsituasjon er begge så ivrige etter å fremstille seg i et positivt lys at man ikke blir kjent med personen bak "masken". Og ikke minst: grow up! Må jo være utrolig slitsomt å holde på slik. Endret 5. mai 2013 av extra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå