Gå til innhold

Mareritt i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt hadde jeg mareritt igjen :o

Drømte at jeg hadde utdrikningslag samme dag som jeg skulle gifte meg. Vi ble forsinket og jeg måtte i hui og hast hoppe i kjolen og komme meg til kirken.

Der var det maaaaaasssseeeee brudepar som skulle gifte seg så vielsen vår var forsinket (og det var jo bra ellers så hadde jeg jo ikke rukket det) :hoho:

Det var mange tilstede som skulle se på de forskjellige brudeparene og de ble nærmest kastet ut av kirken og inn med nye omtrent mens vielsene foregikk på samlebånd :o

Og jeg var ustelt og uten sminke og hadde rasket med meg blomster fra naboens hage, med røtter og det hele. Hadde ikke vasket håret på flere dager og var ulykkelig for at jeg ikke hadde rukket å sette opp håret som jeg hadde spart så lenge på for at det skulle være mulig!

Plutselig kom jeg på at vi hadde jo fotograftime kl. 16.00 og nå var kl. 18.00 og det var ennå ikke vår tur å bli viet. Hva skulle vi gjøre???? Sambo var rolig som vanlig og ba meg slappe av for selvfølgelig ventet fotografen på det avtalte stedet til vi kom :o

:sjokkert::sjokkert: Poff så våknet jeg :sjokkert::sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*og vi puster rooooolig inn og ut*

*rist løs og slapp av*

*ahh.....*

Bedre?

(hehe)

Skrevet

Meg også...

Jeg gifta meg, og alt gikk som planlagt, kjolen var flott, håret, blomstene, brudepikene helt nyyyydelige osv, men så var det bare den éne, bittelille detaljen... Feil brudgom! Det var ikke helten jeg hadde gifta meg med, men en kamerat av meg, som har samboer og alt mulig.

I begynnelsen så var liksom dette greit, men etter en stund så begynte jeg helt ærlig å lure... Det var jo ikke han jeg hadde planlagt å flytte sammen med og leve hele livet sammen med! Hjelp! Hva skulle jeg gjøre nå? Jeg måtte jo bare skille meg sporenstreks, men tenk så flaut da :oops: "Eeeh, folkens, jeg gifta meg med feil mann jeg".

Enda verre var det at så vidt jeg kunne se hadde ikke helten noe som helst problem med at jeg gifta meg med noen andre, han var til og med i bryllupet :o Men det var jo han jeg elsket, jeg var helt betutta jeg, ante ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg... Heldigvis så våkna jeg rett etterpå og kunne le litt av fantasien min :ler:

Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange mareritt jeg har hatt om bryllupet. Der alt er fiasko og ingenting går som planlagt. Og jeg våkner alltid før vi blir gift. Dårlig tegn eller... :hoho:

Skrevet

Nei, Turi, tror det er ett bra tegn. Underbevisstheten din viser deg hva du muligens er redd for, men den lar deg ta dette valget i ditt våkne jeg?

Høres dette helt "rabblete" ut? Eller skjønte du noe av det?

Skrevet

Kanskje du har rett Anafugia. Jeg er iallefall veldig glad for at jeg skal få lov til å si "ja" i våken tilstand. :ler:

Skrevet

I mitt mareritt i helga hadde vi glemt tidspunktet for vielsen.

I 6 tida hadde vi enda ikke begynt å gjøre oss klare (onkelen til min kjære hadde fora oss med biff, så vi skulle ha litt å gå på), og vielsen skal jo være klokken 2.

Så da begynte jeg å grine, fordi jeg ikke hadde fått gifta meg med kjæresten min...

Og så våkna jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...