AtomicGrL6 Skrevet 6. juni 2002 #1 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei! Er lettere forvirra, for tida... Har en veldig god venn, vi kommer godt overens, er veldig like på mange vis. Han kjenner også min samboer. Min samober har hele tiden, helt inntil de siste månedene, sagt at jeg får bare dra, ut og ha det gøy,sammen med denne vennen.(han har begynnt å mistenke at vi er forelsket... har han fortalt) En dag i denne uka, var jeg på sykkeltur, og var tilfeldigvis i nærheten, av der han bodde. Stakk da selvsagt innom en tur på besøk. Ingenting skjedde, bare, snakket litt sammen om alt og ingenting... Da jeg var der, ringte min samboer meg på mobilen, jeg lot som jeg ikke hørte den, overfor min samboer. (han ringte senere og, for å høre om jeg var på vei hjem snart) Når jeg kom hjem, nevnte jeg ingenting om dette besøket. Og kommer nok ikke til å fortelle det, heller. (min kompis og jeg, ble enige om å ikke snakke så høyt om dette besøket, av en eller annen grunn?!) Var dette innmari dumt av, meg eller? Inviterer jeg egentlig til noe "mer" her,eller? (hadde jo ikke kommet til å fortalt han, det om, jeg hadde vært hos ei venninne eller..) Please svar meg, og skriv ned noen tanker,om denne situasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. juni 2002 #2 Del Skrevet 6. juni 2002 Waco..stadig overrasket hvordan damer klarer å lage en situasjon ut av ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #3 Del Skrevet 6. juni 2002 Faktisk synes jeg dette er på kanten jeg. Når du og denne vennen har blitt enige om å ikke si noe om dette besøket, ja da går du faktisk bak ryggen på din kjære. Og bare det å bli enige om å ikke si noe om dette, ja det viser jo at du faktisk ønsker å holde noe skjult for ham og at du selv synes du gjorde noe galt. Synes du skal fortelle ham det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 6. juni 2002 #4 Del Skrevet 6. juni 2002 Det kjem vel an på kva du vil med denne kompisen. Eg antek at det ikkje er "noko på gang", og i så fall har du ingenting å skjule!!!! Det er lov å ha venner av det motsatte kjønn, og det må kjæresten din akseptere. Eg synest kanskje det blir dumt å sette seg ned å "fortelle" at du var på besøk, men du treng jo ikkje å skjule det heller om det skulle falle seg sånn i ein samtale. Om typen din oppdagar at du ikkje har fortalt han at du besøkte kompisen din, kjem han berre til å begynne å lure på kvifor du ikkje fortalte det, kva gjorde de eigentleg på, kva skjuler du for han osv. Så neste gong foreslår eg at du ikkje held eit slikt besøk hemmeleg. Det eg derimot synest er heilt ok, er å "tone ned" kor god kompis denne mannen er. I staden for å sei at du gikk på besøk, kan du sei at du stakk innom og sa hei e.l. La typen din vite at du har kontakt med med fyren, men ikkje kor mykje. Ikkje snakke om denne fyren heile tida, "Lars" sa ditt og "Lars" har gjort datt i helga, og "Lars" meiner at.... Det trur eg er best for sjalusien hans. Berre eit forslag12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AtomicGrL6 Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei igjen! takker for deres synspunkter, så langt.. ville bare tilføye at, vi er kun gode vennner. Nesten som to bestevenninner Men jeg syns, det er innmari dumt, av min samober, å begynne å så og si nekte, meg å være alene med denne, kompisen. Det vil jeg ikke godta! (noe jeg tror han, har forstått..) Vi hadde heller ikke tenkt å skjule, at jeg hadde stukket innom. bare fortelle det, visst det naturlig dukket opp i en samtale, tror det er det lureste jeg... Jeg vet at min samboer, tidligere har vært, meeget sjaulu, men tror nok han jobber, en god del med det fortsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 6. juni 2002 #6 Del Skrevet 6. juni 2002 Det var jo ganske uskyldig, selve handlingen. Men du sender nok ut litt feil signaler. Vennen din kan missforstå, kjæresten din kan missforstå, og andre kan missforstå. Behold gjerne vennen din, men vær åpen om det på alle måter, og vis tydelig for alle parter at han kun er en venn! Hvis det er det du ønsker da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 6. juni 2002 #7 Del Skrevet 6. juni 2002 Sjalusi bunner ofte i usikkerhet. Dersom dette besøket skal holdes hemmelig fordi samboeren din vil reagere, så forstår jeg ham godt. Dersom han får oppmerksomhet som viser at det er HAM du vil ha, og at HAN er din beste venn, så er det ikke sikkert at han er så sjalu. Men når du går bak ryggen hans, så er det ikke så lett å føle seg som "den utvalgte". Du sier at det ikke ville vært vanlig å fortelle at du hadde vært innom en venninne. Men dette er jo annerledes siden DU føler at det er annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkis1 Skrevet 7. juni 2002 #8 Del Skrevet 7. juni 2002 Er det ikke noe med at dersom man blir for intim i praten med en venn - nå mener jeg på det personlige planet - mister man dette med kjæresten. Det er kanskje ikke så lurt. Vennskapsforhold mellom mann og kvinne er aldri enkelt. Det er alltid en som liker den andre bedre enn den første...Skjønner eller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 8. juni 2002 #9 Del Skrevet 8. juni 2002 Hvis samboeren din spør om du kan droppe kontakten med kompisen din på tomannshånd, synes jeg faktisk du burde vurdere det. Det er vel samboeren din som er viktigst for deg? Jeg tror jeg hadde blitt rimelig mistenksom hvis min samboer hadde hengt sammen med ei venninne på tomannshånd. Kan dere ikke være sammen med flere, f eks din samboer, når dere skal være sammen? Selv om du vet at kompisen din bare er en kompis, er det lett å få mistanker i en sånn situasjon.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå