Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Hva er grunnen til at du har valgt å være i et forhold med han/henne du er nå? <3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Anonym poster: bfd58b8166f2cd9d713c0aa3776a89a5
Adhara Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Han har vært gjennom sykt mye; seksuelt misbruk, fysisk/psykisk mishandling, han har bodd på gata, fordi han ble kastet ut av mor/stefar, han har misbrukt rusmidler, han har ranet gullsmed osv osv osv, men likevel kom han ut av det og lever i dag et fredelig liv sammen med meg. Han er verdens snilleste og han SER meg. Jeg kunne ikke fått en bedre mann. Han hadde virkelig alle odds mot seg, men kom ut av det på rette siden. 2
Gjest avocadoen Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Fordi han er så snill, morsom og sier så mange rare og søte ting og han har så livlig fantasi Kunne sikkert holdt på til det uendelige, men han er også veldig reflektert og intelligent, og han er glad i å diskutere politikk o.l sånn som jeg er, og han er omsorgsfull og glad i barn. Vakker på utsiden og fantastisk på innsiden Endret 4. mai 2013 av avocadoen 1
Gjest Nefertiti. Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 - Jeg syns han er fantastisk kjekk (mange som ikke syns det, så da får jeg han for meg selv) - Han er lav, jeg er lav - Han er kjempefin å snakke med, og husker ting jeg har fortalt (opplevd at mange gutter glemmer ting fort, han gjør ikke det) - Liker å overraske meg - Vi har fantastisk sex, og få hemninger - Han er kjempesnill - Hvis jeg er lei meg får han meg alltid i godt humør - Jeg føler meg trygg med han - Han er stolt av meg - Jeg stoler på han - Han er veldig omsorgsfull og tar vare på folk/dyr rundt seg - Han er kjempeflink til å lage mat 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2013 #6 Skrevet 4. mai 2013 Anonym poster: bfd58b8166f2cd9d713c0aa3776a89a5 ?
Gjest Tirkes Skrevet 4. mai 2013 #7 Skrevet 4. mai 2013 Kortversjon: Fordi han gjør meg bedre når jeg er på mitt verste. Lengre versjon: Fordi om jeg er tankeløs og dum, så dytter han meg i riktig retning. Roter jeg på kjøkkenet og stresser for å bake til en konfirmasjon (dette skjedde i dag) og blir stående premenstruelt og knurre fordi ingenting virker! så kommer han stille og rolig og hjelper til. Er jeg sliten, så gnir han på nakken og ryggen min. Har jeg gått for langt i høye hæler så går han gjerne fra et sted litt tidlig for å hente bilen og plukke meg opp ved døra. Og noen ganger når jeg er sur, så kysser han meg på nesa og sier halvfornærmende ting som at "Det er jaggu bra du er søt, Tirkes. Du har ikke så mange andre fine kvaliteter å ta av." Jeg forsøker så godt det lar seg gjøre å leve etter hans eksempler. Ved å tenke på detaljer og ting han liker når jeg er i butikken. Ved å vaske sengetøyet når han jobber sent, fordi han elsker å legge seg i krispy sengetøy etter en lang dag. Og alle disse småtingene. Når vi begge tar i på denne måten, så er plutselig alle former for motgang litt bedre og enklere å jobbe seg gjennom. Men det var han som startet trenden og hans personlighet som er så naturlig støttende, uten å være konfliktsky, at det falt seg naturlig for meg å oppføre meg på samme måte. 4
Frk.Tyttebær Skrevet 4. mai 2013 #9 Skrevet 4. mai 2013 For med han kan jeg være meg selv fullt ut Han tilfører hverdagen min lykke, kjærlighet og trygghet. Når jeg er deprimert eller lei meg, vet han alltid hva han skal si for å få ett smil rundt munnen min. Han støtter meg igjennom alt, og er den jeg stoler 100% på. Han har en dårlig humør få kan forstå, men den er så dårlig at jeg kan ikke annet enn å le med han I tillegg er han kjempe kjekk, deilig, sexy, og jeg får lyst å rive av han klærne hver gang jeg ser på han 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #10 Skrevet 4. mai 2013 Han er vel spesiell fordi familien hans er spesielle hele gjengen. De er sånne som går på bingo og drar på campingen og går med buksa nedpå ræva og spiser grillpølser. Anonym poster: 0be8a2bcff9d4c5058858d18b1c5c654 1
dobri123 Skrevet 4. mai 2013 #11 Skrevet 4. mai 2013 Jeg valgte min samboer fordi han er noe for seg selv. Han er veldig sjenert, ikke en "badboy" Han er godt likt av familien min, og vi har nesten bare felles venner. Han er morsom, spesiell og rar på en fin måte, han behandler meg bra, han er ærlig og trofast. Han holder rundt meg hver kveld til jeg sovner, han kysser meg hver morgen og hver kveld før jeg skal sove. Han er en liten pusegutt, og han bringer frem til beste i meg. Han gjør en hver dag til et eventyr og livet med han er vidunderlig. Jeg valgte han fordi jeg elsker han <3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #12 Skrevet 4. mai 2013 ? Hva om jeg ikke har noen kjæreste da? Anonym poster: bfd58b8166f2cd9d713c0aa3776a89a5
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #13 Skrevet 4. mai 2013 Han har vært gjennom sykt mye; seksuelt misbruk, fysisk/psykisk mishandling, han har bodd på gata, fordi han ble kastet ut av mor/stefar, han har misbrukt rusmidler, han har ranet gullsmed osv osv osv, men likevel kom han ut av det og lever i dag et fredelig liv sammen med meg. Han er verdens snilleste og han SER meg. Jeg kunne ikke fått en bedre mann. Han hadde virkelig alle odds mot seg, men kom ut av det på rette siden. Verdens snilleste raner ikke gullsmeder. Anonym poster: e6790bceaa5d4af9fd38e28af2da49c7
Gjest Tirkes Skrevet 4. mai 2013 #14 Skrevet 4. mai 2013 Verdens snilleste raner ikke gullsmeder. Anonym poster: e6790bceaa5d4af9fd38e28af2da49c7 Hun beskrev den akten i preteritum, ikke i presens som du gjør. La oss google hva preteritum er...? Ok? Hold deg fast! Preteritum er en grammatisk tid. Den brukes stort sett til å uttrykke handlinger som ble avsluttet i fortiden. 8
Adhara Skrevet 4. mai 2013 #15 Skrevet 4. mai 2013 Verdens snilleste raner ikke gullsmeder. Anonym poster: e6790bceaa5d4af9fd38e28af2da49c7 Fortid. Slå det opp i ordboka.
Adhara Skrevet 4. mai 2013 #16 Skrevet 4. mai 2013 Hun beskrev den akten i preteritum, ikke i presens som du gjør. La oss google hva preteritum er...? Ok? Hold deg fast! Preteritum er en grammatisk tid. Den brukes stort sett til å uttrykke handlinger som ble avsluttet i fortiden. Takk 2
WishBear Skrevet 4. mai 2013 #17 Skrevet 4. mai 2013 Fordi jeg kan være meg selv 100%, når jeg er sammen med han! Han får meg til å le, jeg får han til å le. Han forstår meg, jeg forstår han. Vi er bestevenner OG kjærester. 1
Gjest bustyvel Skrevet 4. mai 2013 #18 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Samboeren min er spesiell fordi han får frem det beste i meg i alle situasjoner, samtidig som jeg kan være meg selv 100%. Han er alltid der for meg, både når jeg er på mitt beste og på mitt verste. Rett og slett bestevennen min! Skader ikke at han er råsexy heller da Endret 4. mai 2013 av vulpes lagopus
pipegakk Skrevet 4. mai 2013 #19 Skrevet 4. mai 2013 Fordi han får meg til å skrike av latter, og fordi han er så trygg og god, og han hjelper meg med å se klart i øyeblikk jeg ikke er flink til det selv. Han er en person som kommer godt overens med de fleste, og er veldig glad i dyr, noe som er pluss i min bok. Han blir med på alle de sære tingene jeg vil at vi skal gjøre, og han er ofte "med på leken" selv om jeg tror han egentlig ville gjort noe helt annet.
Gjest Bud Skrevet 4. mai 2013 #20 Skrevet 4. mai 2013 Samboeren min er spesiell fordi han får frem det beste i meg i alle situasjoner, samtidig som jeg kan være meg selv 100%. Han er alltid der for meg, både når jeg er på mitt beste og på mitt verste. Rett og slett bestevennen min! Skader ikke at han er råsexy heller da Som jeg skulle sagt det selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå