AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Jeg og barnet mitt har vært på besøk et par ganger hos en familie (det er kona og barna vi hovedsaklig har vært med). Jeg merker at jeg ikke helt liker henne. Problemet er at barnet mitt liker veldig godt å være med dem, så da må jo jeg anstrenge meg for at h*n skal ha et sosialt fellesskap med andre utenom barnehagen. Det er mitt ansvar. Det bare er litt kjipt. Hun er minst 20 år eldre enn meg, selv om vi har barn på samme alder. I dag blåste det en del ute + at det regna en del. Siden jeg da ikke hadde lue på meg sa hun at jeg kom til å bli syk. Takk for den. Hun hadde verken sokker eller sko på seg, og det var ikke alle barna hennes som hadde lue på seg hele tida heller. De har trampoline. Barna skulle være på den, og hun spurte hundre og ørten ganger om ikke jeg ville være oppå der med barna. Jeg sa nei (liker ikke når det er så mange oppå samtidig), og måtte til slutt si direkte at jeg faktisk ikke hadde lyst til det. Jeg ble irritert på henne der altså. Jeg stod jo rett i nærheten og prata med dem uansett. Ikke kan jeg be barna hennes gå av heller slik at jeg og mitt barn kan være oppå der alene. Det passer seg jo ikke for gjester å si mener jeg. Men, siden vi ikke har så stor omgangskrets her må vi nesten bare holde kontakten med dem. Det er jo viktig å ha noen å være med. Så da må jeg stålsette meg. Passe på å holde kontakten samtidig som at jeg holder dem litt på avstand.. En liten utblåsning bare... Anonym poster: 93a3e89af9e4a77bf78c74a5b5bfaa7c
Adhara Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Du har ikke mye å klage på i forhold til andre, hvis det er dette som får deg til å ville ha en utblåsning.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Ok. Takk. Det hjalp faktisk litt å høre det. Anonym poster: 93a3e89af9e4a77bf78c74a5b5bfaa7c
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Så det du reagerer på er: Hun er 20 år eldre enn deg Hun påpekte at du kunne bli syk uten lue Hun spurte flere ganger om du ville på trampolinen selv om du ikke hadde lyst siden det var så mange der. Sorry, men ser ikke helt problemet ditt...
Gjest Violetta Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Noen ganger har man bare ikke kjemi med enkelte mennesker, og det er vanskelig å unngå dem. Det har jeg opplevd selv. Kanskje du kan prøve å omgås dem i sammenhenger der du er mer komfortabel i situasjonen? Det er ikke alle mennesker man har lett for å komme overens med, men jeg tenker at man lærer noe av det og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå