Zuzey93 Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Vi er tre par mellom 20 år og 25 år som nå skal begi oss ut på ferietur sammen. En skikkelig partur, med andre ord. Jeg trenger sårt hjelp til å finne noen passende forslag til hytter vi kan leie. Hytten må ha tre soverom (med mulighet for å skyve senger sammen for å lage dobbeltseng. Les: parferie. Hehe). I tillegg ønsker vi fasiliteter som dusj, do og vann. Det skal gjerne være stue og kjøkken også. En velutstyrt hytte med andre ord. Gutta er dead set på at de skal fiske, så det må være mulighet for båtleie. Damene hadde ikke kimset om det hadde vært stampmuligheter, eller basseng, boblebad, jacuzzi (you name it, really). Med andre ord leter vi etter en godt utstyrt campingplass med store hytter og en del fritidsaktiviteter i nærheten av campingen. Det skal helst være på sørlandet, vestlandet eller i Nordland. (Andre plasser er godtatt, alle forslag mottas med et smil!) Hvis noen har noen campingplasser å anbefale, blir jeg kjempeglad. Alle tips tas imot med et smil. Om ikke din campingplass passer våre kriterier, kan du uansett anbefale den her. Noen ganger må en være fleksibel
Gjest Armule Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Hvis dere takler å reise så langt nord som Tromsø, så anbefales Malangen Brygge på det varmeste http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Evt. Arnøy Brygge en halvtimes hurtigbåttur utenfor Bodø hvis dere må lengre sør. Dog, sistnevnte tror jeg ikke har stamp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå