Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

her har vi nå innført litt rutiner, eller DVs vi prøver...

vi legger frøkna kl 21 da hun har vært våken et par timer. Hun er smal i øynene,sutrer og er tydelig trøtt. Vi tar kveldsstellet og jeg ammer i sengen, men vips etter amming så er hun våken igjen med stooore øyne. Hva gjør man da?? Blir på soverommet eller tar de med i stua?

Anonym poster: e376c39e1fed0ea1db5a55bb7f1d68c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

her har vi nå innført litt rutiner, eller DVs vi prøver...

vi legger frøkna kl 21 da hun har vært våken et par timer. Hun er smal i øynene,sutrer og er tydelig trøtt. Vi tar kveldsstellet og jeg ammer i sengen, men vips etter amming så er hun våken igjen med stooore øyne. Hva gjør man da?? Blir på soverommet eller tar de med i stua?

Hvor gammel. Tok tid før jeg skjønte at min reagerte på samme måte med trøtthet, missfornøydhet og sult. Gned seg i øynene og sutra med alle tre alternativene

Anonym poster: e3612f0ec6797db137d231ab471cef5a

AnonymBruker
Skrevet

3 mnd! ts

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er min også på 6 uker. Håper noen har gode råd å komme med :)

Anonym poster: 9c376b79ea2dd37b99de920213fe8d37

Gjest Little princess
Skrevet

Det er det samme her hos oss, så håper noen har noen gode råd å komme med :)

Gjest Marmot
Skrevet

Det er sånn de er når de er overtrøtte. Klarer ikke finne roen når de legges. Prøv å legge litt tidligere.

• Liker 1
Skrevet

Ja den opplevde vi også. Løsningen var å legge tidligere faktisk.

Men en stund, hadde vi det slik: mat, stell/vask/pysjamas, så litt rolig lek/kos, så siste amming og så sove.

Skrevet (endret)

Vi prøvde å legge tidligere, men da ble det bare tull. Grining og styr, det ødela sovingen den natten ( min på 6 uker).

Endret av Girlinoslo34
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 år og har det sånn med meg selv :fnise: Er stup trøtt men blir lysvåken før tannpussen er over og sliter med å sovne.

Prøv å heller få unnagjort alt som skal gjøres før legging en stund før kl 21, så kan dere bare kose frem til hun blir trøtt og så legger du henne med en gang hvis ikke noe uforutsett skjer. Det hjelper meg ;) Jeg tar tannpussen og sånt i god tid før jeg legger meg (ikke mange timer før da) Er jo verd å prøve kanskje?

Anonym poster: 4d99e8cbaf69a641e0f63dbb3dd3a2b1

AnonymBruker
Skrevet

nei jeg forstår ikke helt hva vi skal gjøre annerledes? har prøvd å legge før, men det var ingen suksess :(

ts

AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde vi det også. Det er bare å benke seg til foran TV eller PC med baby ved puppen. Vår lille ville ikke legges ned i senga. Hele kveldene fram til ca. 22 gikk slik. Melkeproduksjonen er lavere om kvelden, men jeg gav fra to bryst for å være sikker på at lille fikk nok. Så det skyldtes ikke sult, men behov for nærhet. Trøst dere med at det går over - dette også! Og fortere enn du tror!

Anonym poster: 8b2eb7a1619d9165a825f7052ddc68e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...