Gå til innhold

Er "umoden" det styggeste en kvinne kan kalle en mann?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har leste endel tråder her på Kvinneguiden og har lagt merke til at i tråder hvor mannen han har gjort noe galt så blir begrepet "umoden" brukt over en lav sko.

Er "umoden" det styggeste en kvinne kan kalle en mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Drittsekk" og "taper" er vel også mye brukt, og uttrykket "bitter much" florerer. Ellers har vi jo observert både "seksuell predator" og "pedo", men det er gjerne sent på kvelden når debattantene begynner å gå tom for argumenter.

AnonymBruker
Skrevet

Umoden tror jeg slettes ikke er noe i nærheten av å være det styggeste.

Tar en seg nær av det, betyr det kanskje at kvinnen er inne på noe da?

Anonym poster: 0908087d455b3efd11f0ab0ebfee744f

• Liker 5
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg tror "umoden" blir brukt som et stuerent "Dust". Litt som når man skriver "søren også" i stedet for "Faen skjære meg inn til beinet helvete daaaa!!"

Det er liksom litt mer dannet, liksom.

Herr Tirkes påstår at dum er det styggeste han kan bli kalt. For ti år siden mente han at "søt" var verste karaktermordet man kunne foreta seg på et hannkjønn. Han er fortsatt ganske søt. :) Men dum er min jobb.

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bare hvis man føler seg truffet :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes også "jævla kuk" er ganske stygt.. Altså: hvorfor bruker vi egentlig navn på kjønnsorgan som skjellsord? For alle har jo kuk eller fitte..

Uansett så synes jeg det er fælt at både menn og kvinner må gå på person i debatter, for det ødelegger debatten. Er så mange folk som er så sinna her inne virker det som :P

Anonym poster: 669360311db5649bcada06c74c9f6383

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke å kalle en mann, det er å konstatere et faktum om ham som person. Som til en viss grad faktis fritar ham for skyld, omtrent som man fritar barn som ikke vet bedre. Det er bare en forklaring på at man fakisk ikke kan forvente en forklaring, eller unnskyldning. For det ER ikke noe der...

Skal man KALLE en mann noe, så er hele spekteret i alle farger helt greit.. :) Og mer nyttig. Men det fordrer jo at fyren faktisk VET hva han selv driver med, i det minste..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det å bli betegnet som ikke mann nok eller mannsling eller uten baller er det verste jeg kan bli kalt. Når jeg ikke er mann nok (for henne), da er jeg virkelig verdiløs.

Gjest Gjest
Skrevet

Min tildligere samboer kalte meg for "en taper med liten pikk". Jeg skal ærlig talt innrømme at det ikke var så hyggelig å høre :/

Gjest Gjest
Skrevet

Min tildligere samboer kalte meg for "en taper med liten pikk". Jeg skal ærlig talt innrømme at det ikke var så hyggelig å høre :/

Jepp, den svir. Alt som har med at du ikke strekker til på områder hvor du viser sårbarhet og intimitet.

Skrevet

Jeg bruker begrepet umoden på personer som jeg synes oppfører seg barnslig. Dvs. som trekker raske konklusjoner, er skråsikre på at de har rett, nekter å forholde seg til ny/annen informasjon enn den de allerede har, angriper andre som er uenige, og som overhodet ikke vil teste ut om det finnes andre forklaringer enn den de har laget seg selv. Generelt er nekting et essensielt trekk ved umodenhet. Og det behøver absolutt ikke bare være menn dette gjelder! ;) ..men om det er det styggeste jeg kan kalle en mann? Næh. Det vet jeg ikke, men jeg synes generelt ikke det er noe hyggelig å bli kalt umoden..

Det styggeste jeg kaller menn er drittsekk, tror jeg. Men den sitter ofte langt inne, og kommer som regel like etter "umoden"! ;)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Nei.

Bitter, slem og dum svir vesentlig mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...