Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke helt hvordan vi kom inn på det, men plutselig sa dama at hun hadde hatt sex med en av hennes studiekamerater på kullet. Etter litt frem og tilbake begynte jeg å bli lei og jeg spurte henne hvem det var. Hun ville ikke si. Jeg sa da at det var forsåvidt greit, men mtp de guttene hun studerte med så tydet det på at hun ikke kunne ha veldig høye krav til hvem hun hadde sex med. Hun ble plutselig veldig spak og sa at vi gjør alle feil og hun gjorde en tabbe for 2 år siden (lenge før vi møttes).

Jeg kjente at jeg ble provosert og gikk hjem. Hvorfor sa hun dette til meg? Det var ikke jeg som spurte henne; vi kødda bare litt frem og tilbake over tidligere forhold. Men plutselig ble hun veldig alvorlig. Etter jeg kom hjem sendte hun flere meldinger og spurte om jeg var sint på henne. Vet ikke helt hva jeg tenker eller spør om. Bare lufter litt frustrasjon...

Anonym poster: 0e608d64f567a58a70396067ef14937f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa da at det var forsåvidt greit, men mtp de guttene hun studerte med så tydet det på at hun ikke kunne ha veldig høye krav til hvem hun hadde sex med.

Sa du virkelig det? Nei, hun har kanskje ikke så høye krav …

• Liker 28
Skrevet

1) Hadde hun sex med ham før dere ble sammen?

Hvis ja:

Hvorfor i all verden bryr du deg?

2) Du sier hun ikke kan stille veldig høye krav til de hun har sex med. Hun er da vitterlig med deg nå? Stilte kanskje ikke så høye krav da hun tok den avgjørelsen heller..?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Sa du virkelig det? Nei, hun har kanskje ikke så høye krav …

Ja, jeg sa det fordi de guttene hun studerer med (er ikke så mange) er utrente, småchubby gutter uten ryggrad eller sjarm. Jeg sa det ikke for å straffe henne, jeg sa det fordi jeg mente det. Vet ikke om det stemmer det hun sa, men om hun har hatt sex med noen av de er jeg enormt skuffet.

• Liker 2
Skrevet

2) Du sier hun ikke kan stille veldig høye krav til de hun har sex med. Hun er da vitterlig med deg nå? Stilte kanskje ikke så høye krav da hun tok den avgjørelsen heller..?

Det var det jeg tenkte også. Den uttalelsen var en fornærmelse som gikk ut over TS selv.

• Liker 5
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Ja, jeg sa det fordi de guttene hun studerer med (er ikke så mange) er utrente, småchubby gutter uten ryggrad eller sjarm. Jeg sa det ikke for å straffe henne, jeg sa det fordi jeg mente det. Vet ikke om det stemmer det hun sa, men om hun har hatt sex med noen av de er jeg enormt skuffet.

Du virker jo i så fall mer opptatt av veltrente, muskuløse menn enn det dama di er.

• Liker 25
Skrevet

Er du sikker på at det er en av guttene hun hadde sex med?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

med tanke på hvordan du reagerte, høres det ut som om guttene på kullet hennes har en noe mer tiltalende personlighet enn deg. Tenkt på at det kan ha noe å si for jenter?

Anonym poster: 6790b70504d6a721fb622c908a06ed49

• Liker 12
Skrevet

Så du er skuffet over kjæresten din fordi hun hadde sex med en som i dine øyne ikke ser bra ut, lenge før dere ble sammen? Jaha.. Lykke til med å finne den perfekte kjæresten. Med dine krav blir det vanskelig.

• Liker 12
Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner hvordan du føler det. Kjæresten min hadde sex med ei ekkel jente som jeg vet om, før vi ble sammen. Jeg synes det er enkelt å synke så lavt at man har sex med folk uten at de er tiltrukket, men bare for å få seg noe. Da er man desperat, og det er ikke bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hvordan du føler det. Kjæresten min hadde sex med ei ekkel jente som jeg vet om, før vi ble sammen. Jeg synes det er enkelt å synke så lavt at man har sex med folk uten at de er tiltrukket, men bare for å få seg noe. Da er man desperat, og det er ikke bra :)

Godt at enkelte skjønner hva jeg mener. Jeg har møtt en av hennes tidligere ekser; han er faktisk en venn av en venn og er en helt ok fyr. Har overhodet ikke noe problem med å snakke med han eller vite at han er en av damas ekser. Men de på kullet hennes er, for å være krass, patetiske tapere. Hva fikk henne til å ha sex med en av de? Det er i mine øyne et stort svakhetstegn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt at enkelte skjønner hva jeg mener. Jeg har møtt en av hennes tidligere ekser; han er faktisk en venn av en venn og er en helt ok fyr. Har overhodet ikke noe problem med å snakke med han eller vite at han er en av damas ekser. Men de på kullet hennes er, for å være krass, patetiske tapere. Hva fikk henne til å ha sex med en av de? Det er i mine øyne et stort svakhetstegn.

Stor pikk

Anonym poster: daa8cd2cf2c7c41233f18958ea9ba786

• Liker 4
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg støtter deg i den delen at hun ikke trenger å si dette. Synes heller ikke det er gøy å høre om en jentens tidligere erobringer, jeg gir no blanke i det.

Ellers virker du litt kald. Kanskje hun var på fylla og ble tiltrukket av han, who knows. Er hun en bra jenta er vel ikke dette noe å henge seg opp i?

Endret av .-L-.
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Støtter deg TS ! Tungt når man tilfeldigvis finner ut at kjæresten har vært på skikkelig heslige menn. Føler ikke man har vunnet førsteprisen lenger da.

Anonym poster: 342b05e2002ba58a2d71ed081ef7cb31

• Liker 2
Gjest kinkylita
Skrevet

Jeg er forsåvidt enig i tankegangen din her. Men, har du aldri hatt sex med noen som du i ettertid ikke kan skjønne hva du tenkte på? Alle har vel hatt sine erobringer hvor de i ettertid skulle ha ønska at de kanskje hadde satt lista litt høyere?

• Liker 4
Skrevet

Husker ikke helt hvordan vi kom inn på det, men plutselig sa dama at hun hadde hatt sex med en av hennes studiekamerater på kullet. Etter litt frem og tilbake begynte jeg å bli lei og jeg spurte henne hvem det var. Hun ville ikke si. Jeg sa da at det var forsåvidt greit, men mtp de guttene hun studerte med så tydet det på at hun ikke kunne ha veldig høye krav til hvem hun hadde sex med. Hun ble plutselig veldig spak og sa at vi gjør alle feil og hun gjorde en tabbe for 2 år siden (lenge før vi møttes).

Jeg kjente at jeg ble provosert og gikk hjem. Hvorfor sa hun dette til meg? Det var ikke jeg som spurte henne; vi kødda bare litt frem og tilbake over tidligere forhold. Men plutselig ble hun veldig alvorlig. Etter jeg kom hjem sendte hun flere meldinger og spurte om jeg var sint på henne. Vet ikke helt hva jeg tenker eller spør om. Bare lufter litt frustrasjon...

Mm-hmm. Men jeg vil bare skyte inn at for meg høres det ikke ut som hverken provokasjon eller frustrasjon det du lufter, men sjalusi! Jeg kjenner det godt igjen, jeg. Den ekle klumpen i magen, som gjør at en kjenner seg fysisk uvel og kvalm av egentlig nøytral informasjon.Jeg klarer ikke å snakke om tidligere sexpartnere med mine partnere. Jeg kan akseptere at de har hatt andre, og jeg vet det også, men jeg vil ikke høre om det, og langt mindre vite detaljer! Så. Fortell henne det, da - hvis det også er slik for deg. At det at hun snakker om sine tidligere sexpartnere gjør at du blir uvel og sjalu, fordi du er glad i henne, og at det derfor kanskje det ikke er noen god idè at dere snakker om akkurat det dere imellom. Og så synes jeg du skal si unnskyld for at du sa det du sa - det var ikke pent sagt!

Lykke til dere to :) Dere finner ut av det!

• Liker 1
Skrevet

Opp med labben, alle som IKKE har noen på partnerlista som de helt fint kunne ha klart seg uten? En eller annen man hadde sex med da ølbrillene var ekstremt tjukke, og dømmekraften tilsvarende syltynn?

At hun ikke trengte å si det til deg, er jeg enig i. Men sagt er sagt, og gjort er gjort. Hun er sammen med DEG nå. Du kan gjerne si til henne på en streit måte at du ikke trenger å vite mer om tidligere partnere og sånt. Og så støtter jeg PanLi i at du bør be henne om unnskyldning for reaksjonen din. Den var ikke ok.

• Liker 7
Gjest Gjest
Skrevet

TS har visst vært stolt av alle han har hatt sex med.

Gjest Gjest
Skrevet

Det letteste er å dumpe henne og leve i frihet.

Gjest Gjest
Skrevet

TS har visst vært stolt av alle han har hatt sex med.

Det er virker som noen ligger med så mange at de ikke er stolte over alle sexpartnerene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...