Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det førstemann eller? Når det kommer til hvor langt man er på vei?

Er på et babyforum (ikke KG), og der har jeg sett et par stk som hele tiden skal bable om seg selv.

Eksempel: Om noen f. eks skriver at de er glade for at det bare er 6 uker til termin og har laget en tråd om det og skriver litt om seg selv og sånn, så kommer disse personene inn og skriver "jeg har bare 4 uker igjen, jeg!".

Det er i seg selv ganske uskyldig, men det er i alle slike tråder, og man får inntrykk av at det er en slags oppmerksomhetssøkende adferd, som om det er førstemann til termin liksom :laugh:

Jeg synes det er litt ubehagelig jeg da, hvorfor ikke skrive noe som omhandler TS og det TS skriver istedet for å legge inn om at man er 2 uker lengre på vei hele tiden?

Måtte bare skrive om det, kanskje andre har opplevd noe av det samme. Føler liksom at det er en slags konkurranse om å være lengst på vei :fnise:

Anonym poster: 46a6ef721170ba4f112190d604ee0499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si jeg ser problemet. Har forøvrig ikke lagt merke til det samme.

Skrevet

Hvis du synes DET er irriterende bare vent til ungen kommer ut. :fnise: Da sammenlignes alt fra lengde/vekt til utvikling og ikke minst HVA man mater ungen med.

Dog litt usikker på om det er om å gjøre å ha den lengste eller tyngste ungen. ;)

(Jeg har syndet selv også, bare så det er sagt.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har sett det men bryr meg ikke, folk kan skrive det i mine tråder om de vil. Men enig i at det på en måte er konkurranse om å ha kommet lengst på vei.

Anonym poster: 76fb1cb746920757f204cd4a37a9139c

Gjest Elyssa
Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til. :klo:

Merkelig ting å henge seg opp i...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også på et annet forum (snartmamma) og har ikke lagt merke til det i det hele tatt i vår klubb, det høres jo helt rart ut. Nå er jeg jo selv glad for hver dag og uke som går i forhold til at man blir sikrere på at det skal gå bra, men det høres jo helt rart ut å skulle sammenligne det med hvor langt andre har kommet på vei? :vetikke:

Anonym poster: c71ae8b509182e7b5a0a9f249bdec72a

AnonymBruker
Skrevet

Joda, velkjent fenomen. Det kalles mommyjacking. :)

Anonym poster: 23e501be4c6774fb8e782fc796c859b1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...