Gjest Catwoman Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Jeg finner det ikke. - Det falt ikke ned i fanget mitt, så jeg har ikke peiling. Vil du gifte deg med meg? - Begge romkameratene mine har flyttet ut, jeg finner ikke vaskemaskinen og det er slutt på peanut-smøret. Det er en guttegreie. - Det er ingen rasjonell tankegang bak det, og du kommer aldri til å se noen logikk. Skal jeg hjelpe deg med middagen? - Hvorfor er den ikke på bordet allerede? Det vil ta for lang tid å forklare. - Jeg aner ikke hvordan det fungerer. Jeg har trent litt mer i det siste. - Det er slutt på batteriene i fjernkontrollen. Slapp av litt, kjære, du jobber for hardt. - Jeg kan ikke høre fjernsynet over støvsugeren. Så interessant, kjære. - Snakker du ennå? Elskling, vi trenger ikke materielle ting for å bevise vår kjærlighet. - Jeg glemte bryllupsdagen igjen. Du forventer for mye av meg. - Du vil ha meg til å holde meg våken. Det er en kjempebra film. - Det er skyting, kniver, raske biler og nakne damer. Du vet hvor dårlig hukommelse jeg har. - Jeg husker kjenningsmelodien til A-team, adressen til den første jenta jeg kysset, registreringsnumrene på alle biler jeg har eid, men jeg glemte bursdagen din. Jeg tenkte akkurat på deg, og kjøpte disse rosene til deg. - Jenta som solgte dem på hjørnet var skikkelig søt. syns den var litt bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå