Gjest Pet Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Er det effektivt å rocke med rockering for å stramme opp mage pg rompe?
Rapitap Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 Ja, seff! Alt helper på. Men da må du rocke litt lenge, trur eg!
Gjest Pet Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 Hvor lenge bør jeg rocke, da? Fem minutter pr dag? Ti?
Gjest Pet Skrevet 3. april 2004 #6 Skrevet 3. april 2004 Det er umulig. Har du prøvd å rocke sammenhengende i en halv time? Da mener jeg ikke uten at ringen faller ned, altså, men det er veldig slitsomt!
Rapitap Skrevet 3. april 2004 #7 Skrevet 3. april 2004 Hmm...vel, nei jeg har ikke prøvd selv. Men all trening skal jo være "litt" slit da, om du er på jakt etter synlige resultater. Men rock så lenge du gidder, og test ut hva som må til....
Gjest Pet Skrevet 3. april 2004 #8 Skrevet 3. april 2004 Skal starte nå og se hvor lenge jeg klarer uten pause. Rapport følger.
Lykkeliten Skrevet 5. april 2004 #10 Skrevet 5. april 2004 Skal starte nå og se hvor lenge jeg klarer uten pause. Rapport følger. ...og du holder på ennå? Sprek som bare det, jo!
Gjest Pet Skrevet 5. april 2004 #11 Skrevet 5. april 2004 ...og du holder på ennå? Sprek som bare det, jo! Klarte nesten to døgn non-stop! Har fått DEN figuren!
Lykkeliten Skrevet 5. april 2004 #12 Skrevet 5. april 2004 Klarte nesten to døgn non-stop! Har fått DEN figuren! Det tror jeg på! Ser for meg et timeglass... :-) Seriøst; Jeg har selv lurt på hvor lenge jeg må holde på for å få noen treningseffekt. Fikk du testet?
Gjest Pet Skrevet 5. april 2004 #13 Skrevet 5. april 2004 OK, har rocket 20 minutter om dagen de siste dagene og kjenner det godt i magen og rompa, så det virker, ja. Har ringen i stua og rocker foran tven. Passer fint for meg, blir ikke svett eller anpusten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå