Gå til innhold

hvorfor overlede Jarle Andhøy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jarle Andhøy og den saken rundt båten +mannskapet som er savnet.

Kan noen orientere meg på hva som skjedde? Jeg vet at ingen vet hva som skjedde, men det jeg lurer på er hvorfor ikke Jarle og han andre var ombord? Hva var lissom motivet hans for å være igjen på land, og hva var motivet til mannskapet som dro inn i en storm?

Av alle personer som snakker om å være viking og tøff på havet, synes jeg det bare er litt rart at akkurat han overlevde og kun han som var smart nok til å bli igjen på land. Hvorfor var ikke han ombord på Berserk og holdt liv i skuta?

Anonym poster: ac38e884f659a6d0e1f5e7f2cbad59a3

AnonymBruker
Skrevet

Ingen vet hvorfor de dro inn i stormområdet. Det var vsst ikke planen.

Du kan da ikke legge andre voksne menneskers vilje og handlinger over på en annen person.

Anonym poster: d059e72848e844584e482d4403f34924

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de to som overlevde skulle kjøre et stykke på land med firehjulinger, noe som var planlagt, for så å møte mannskapet + båt igjen på et avtalt sted.

Anonym poster: 15e4f89cd599307a8cb5e081d006b9ac

Skrevet

TS hvorfor behov for å leke konspiratoriker? Vær og menneskers oppførsel er vanskelig å forutse.

• Liker 2
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Fordi Jarle og en til var på land. De skulle reise til polpunktet også skulle de andre være på Beserk. Planen var vel at de skulle møtes, men et eller annet gikk galt.

Uansett så visste alle hva de gikk til og hvilken risiko de tok. Alle var med frivillig.

• Liker 1
Skrevet

Av alle personer som snakker om å være viking og tøff på havet, synes jeg det bare er litt rart at akkurat han overlevde og kun han som var smart nok til å bli igjen på land. Hvorfor var ikke han ombord på Berserk og holdt liv i skuta?

Anonym poster: ac38e884f659a6d0e1f5e7f2cbad59a3

Som Crazycatlady sier over her så skulle Jarle og Samuel (?) til polpunktet og før de kjørte avgårde med firhjulingene så overlot Jarle ansvaret til en annen kaptein de hadde tatt med seg på turen (mener å huske at det var noe sånt men jeg kan ta feil). Det var ikke meningen at Berserk og mannskapet skulle forlate stedet men av en eller annen grunn så gjorde dem det og hvis jeg husker riktig så dro Jarle ned dit senere for å lete etter spor/finne ut hvorfor dem hadde dratt.

Du kunne like så godt ha kjeftet på han for å ikke være synsk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS hvorfor behov for å leke konspiratoriker? Vær og menneskers oppførsel er vanskelig å forutse.

*Hver

:)

Anonym poster: 09d5ad489afd674aba27b9fb8cb63fae

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å lese seg pittelitt opp på saken før du begynner å stille spørsmål?

Anonym poster: 082fc4e5d086e18002154ce1778d5345

Skrevet (endret)

*Hver

Mente han ikke vær som i yr.no og storm.no vær da? :P

Endret av Hela
  • Liker 6
Skrevet

*Hver

Hvordan klarer du å få en fornuftig setning utav "hver og menneskers oppførsel...."?

Hvis du skal leke gramatikknazi bør du i det minste lese hva du kommenterer.

jiFfM.jpg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

*Hver

Fail! Så flaut å være bedreviter noen ganger...!

Anonym poster: dbe6c3f2002f38f787e482b6c618b578

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

*Hver

What?? :klo:

Anonym poster: 883809c2038d81fe810d9e04941bfcec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viste seg jo at det var en konspirasjon bak. New Zealand hadde tvunget Berserkr til å legge fra land.

Anonym poster: 2c56c1ddf51a394d32d300116fbcf18a

Skrevet

Det viste seg jo at det var en konspirasjon bak. New Zealand hadde tvunget Berserkr til å legge fra land.

"En konspirasjonsteori forsøker å forklare en politisk, sosial eller historisk hendelses bakenforliggende årsak som en hemmelig og ofte avledende sammensvergelse, iscenesatt av en hemmelig allianse mellom mektige personer (noen ganger omtalt som «en usett maktelite») og ikke som åpne aktiviteter eller som naturlige hendelser."

Jepp, New Zealands regjering hadde store planer om å ta livet av alle på Berserk :)

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, New Zealands regjering hadde store planer om å ta livet av alle på Berserk :)

Om ikke akkurat det så dyttet de mannskapet fra land, vel vitende om at det var en storm i vente.

Jarle raser mot New Zealand: - Vi har nye bevis

Jarle Andhøy hevder han har nye bevis for løgn fra newzealandske myndigheter.

http://www.dagbladet.no/2012/04/05/nyheter/jarle_andhoy/new_zealand/utenriks/berserk/20994116/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...