Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er svært betatt av en mann på 48 år, selv er jeg 35. Han bor på andre siden av landet, så jeg ser han svært sjelden.

Han har bursdag i slutten av mai og jeg har så lyst til å sende han en liten oppmerksomhet. Er dette dumt? Må legge til at jeg er samboer, og jeg og denne mannen er bare gode gode venner:)

Og har noen gode gavetips å komme med? Han er svært sporty og elsker frisluftsliv, men jeg tror han har at han trenger..

Tips taes imot med stooor takk:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare sendt Gratulerer med dagen melding.

Anonym poster: 4ff89847c6165e73ab999488e9623435

Skrevet

Jeg vil bare sendt Gratulerer med dagen melding.

Anonym poster: 4ff89847c6165e73ab999488e9623435

hmm, ja det er kanskje det beste. Men vi prates/mlds nesten hver, så jeg har litt lyst til å sende han en liten oppmerksomhet og.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvis du er betatt av ham er dere vel ikke bare gode venner? Ser heller ikke noe poeng i å kjøpe noen gave til ham.

Skrevet

Hvis du er betatt av ham er dere vel ikke bare gode venner? Ser heller ikke noe poeng i å kjøpe noen gave til ham.

Vi har aldri gjort noe ut av betattheten.. Så vi oppfører oss bare som venner, selv om jeg vet liker den andre som mer enn venn. Alder, bosted og at jeg er samboer hindrer noe mer.

Skrevet

En liten melding: Gratulerer med dagen.

Er du betatt av han er det ok selv om du har samboer, men kanskje la være å opprettholde kontakt?

Skrevet

En liten melding: Gratulerer med dagen.

Er du betatt av han er det ok selv om du har samboer, men kanskje la være å opprettholde kontakt?

Ja, jeg burde jo kutte kontakten, men det er jammen ikke lett:(

føles ikke så ille siden vi aldri har gjort noe fysisk galt, og jeg vet det ikke vil være noe å satse på grunnet aldersforskejell og bosted.

Så jeg burde ikke sende han noe som helst?? Tenkte det hadde vært koselig jeg :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...