makkapakka Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Forsvinner hun fra rampelyset da? har jo ikke ben å stå på lenger uten en kjendis kjæreste..??? 2
Gjest Ratata Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Hun får sikkert ett nytt show: Single Tone på vift eller noe. Skriver sikkert en bok, en selvbiografi. Stamgjest på God Kveld Norge hvor hun dupper i ett basseng en eller annen plass. Avfotografert med lusekofte på Saint-Tropez av Se og hør. Slike ting vil hun nok beskjeftige seg med. 18
makkapakka Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2013 selger nok snart historien om bruddet til se og hør... 1
Gjest Tirkes Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Forsvinner hun fra rampelyset da? har jo ikke ben å stå på lenger uten en kjendis kjæreste..??? Mulig jeg tar feil, men har ikke hun vært i rampelyset i 8 år, og sammen med hr Henie i under 4 av dem? Jeg er ingen blodfan på noe vis, men jeg synes det er litt trist å lese selv disse få postene her - for det lyser litt blodlyst og sensasjon mellom linjene - det oppfordres til å gjøre narr og hause opp en persons ubrukelighet. Det er utrivelig. Kjendis eller ikke. Hun fikk vel gjennomgå årets dose hakking med bruddet som hele verden skulle mene noe om? Legg ballen død, vel. 19
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 Hun får sikkert ett nytt show: Single Tone på vift eller noe. Skriver sikkert en bok, en selvbiografi. Stamgjest på God Kveld Norge hvor hun dupper i ett basseng en eller annen plass. Avfotografert med lusekofte på Saint-Tropez av Se og hør. Slike ting vil hun nok beskjeftige seg med. Hahaha, good one Anonym poster: 50001c6430ba6623364b9fd3df67eca2
makkapakka Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2013 Mulig jeg tar feil, men har ikke hun vært i rampelyset i 8 år, og sammen med hr Henie i under 4 av dem? Jeg er ingen blodfan på noe vis, men jeg synes det er litt trist å lese selv disse få postene her - for det lyser litt blodlyst og sensasjon mellom linjene - det oppfordres til å gjøre narr og hause opp en persons ubrukelighet. Det er utrivelig. Kjendis eller ikke. Hun fikk vel gjennomgå årets dose hakking med bruddet som hele verden skulle mene noe om? Legg ballen død, vel. å er det sånn det blir oppfattet, da er det vel best å gi seg før Elden ringer. Jeg lurte egentlig bare på hva hun skal gjøre etter Idol for det ser faktisk ikke ut som det er noe mer... å gjøre for henne. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #7 Skrevet 4. mai 2013 å er det sånn det blir oppfattet, da er det vel best å gi seg før Elden ringer. Jeg lurte egentlig bare på hva hun skal gjøre etter Idol for det ser faktisk ikke ut som det er noe mer... å gjøre for henne. Hun skal til Sverige. Der er det mindre jantelov Hun skal faktisk det altså, etter duetten med Erik Saade, og deltakelsen i Gram Prix, har svenskene fått øynene opp for henne Hun skal nok klare seg helt fint, slutt med slike tåpelige innlegg. Anonym poster: 0381f38a379ff129ba1ba1fc234b4c8a 1
Gjest Ratata Skrevet 4. mai 2013 #8 Skrevet 4. mai 2013 Mulig jeg tar feil, men har ikke hun vært i rampelyset i 8 år, og sammen med hr Henie i under 4 av dem? Jeg er ingen blodfan på noe vis, men jeg synes det er litt trist å lese selv disse få postene her - for det lyser litt blodlyst og sensasjon mellom linjene - det oppfordres til å gjøre narr og hause opp en persons ubrukelighet. Det er utrivelig. Kjendis eller ikke. Hun fikk vel gjennomgå årets dose hakking med bruddet som hele verden skulle mene noe om? Legg ballen død, vel. Ja, jeg brukte humor og latterliggjøring fordi det er litt søtt at lille norge har en (og sikkert flere) som ser ut som en superstjerne som kommer rett fra Hollywood. Er liksom ikke helt..hva skal jeg si, marked for denne type kjendiser her i norge. Men det igjen kan jo være pågrunn av kjipe folk som meg. Jeg ser ikke helt for meg hvor Tone Damli kan plasseres i det norske markedet, om jeg kan ordlegge meg slik. Hun blir liksom..for...fancy Men som noen andre her sier; Kanskje hun drar til Sverige. Tror Sverige er mer klar for en slik person enn hva nordmenn er. Nei, ikke alle nordmenn men de kjipe nordmennene inkludert meg selv.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #9 Skrevet 4. mai 2013 Ja, jeg brukte humor og latterliggjøring fordi det er litt søtt at lille norge har en (og sikkert flere) som ser ut som en superstjerne som kommer rett fra Hollywood. Er liksom ikke helt..hva skal jeg si, marked for denne type kjendiser her i norge. Men det igjen kan jo være pågrunn av kjipe folk som meg. Jeg ser ikke helt for meg hvor Tone Damli kan plasseres i det norske markedet, om jeg kan ordlegge meg slik. Hun blir liksom..for...fancy Men som noen andre her sier; Kanskje hun drar til Sverige. Tror Sverige er mer klar for en slik person enn hva nordmenn er. Nei, ikke alle nordmenn men de kjipe nordmennene inkludert meg selv. Hun har jo klart seg helt fint i det norske markedet? Har jo tjent penger på platesalg og mye annet, så forstår ikke helt hva du mener. Folk misliker henne fordi hun er utrolig pen, og det er det som gjør at hun får de sjansene hun får. Hun er en helt OK artist, ihvertfall for fjortisene. Anonym poster: 0381f38a379ff129ba1ba1fc234b4c8a
Gjest Ratata Skrevet 4. mai 2013 #10 Skrevet 4. mai 2013 Hun har jo klart seg helt fint i det norske markedet? Har jo tjent penger på platesalg og mye annet, så forstår ikke helt hva du mener. Folk misliker henne fordi hun er utrolig pen, og det er det som gjør at hun får de sjansene hun får. Hun er en helt OK artist, ihvertfall for fjortisene. Anonym poster: 0381f38a379ff129ba1ba1fc234b4c8a Jeg tenkte mer på veien videre nå..hun kommer sikkert til å ville gjøre nye ting. I tillegg til å fortsette med musikken.
makkapakka Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2013 Hun skal til Sverige. Der er det mindre jantelov Hun skal faktisk det altså, etter duetten med Erik Saade, og deltakelsen i Gram Prix, har svenskene fått øynene opp for henne Hun skal nok klare seg helt fint, slutt med slike tåpelige innlegg. Anonym poster: 0381f38a379ff129ba1ba1fc234b4c8a Jeg er en av dem som støtter Tone, i både det hun gjør og sier. Jeg fikk et godt inntrykk av jenta etter at jeg så serien hun hadde laget. Hun prater godt for seg selv om hun ikke har så mye livserfaring og så mye innhold i det hun sier. Hun ser bra ut og oppfører seg pent og litt for ordentlig til å være så ung. Så jeg lurte virkelig på hva hun skal gjøre etter idol. Når jeg ikke ser noe som kommer naturlig. Tror hun vil få det bedre i Sverige ja. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #12 Skrevet 4. mai 2013 Jeg er en av dem som støtter Tone, i både det hun gjør og sier. Jeg fikk et godt inntrykk av jenta etter at jeg så serien hun hadde laget. Hun prater godt for seg selv om hun ikke har så mye livserfaring og så mye innhold i det hun sier. Hun ser bra ut og oppfører seg pent og litt for ordentlig til å være så ung. Så jeg lurte virkelig på hva hun skal gjøre etter idol. Når jeg ikke ser noe som kommer naturlig. Tror hun vil få det bedre i Sverige ja. Hun drar ikke til Sverige for å "få det bedre", hun har det bra i Norge, men det å dra til Sverige, er stort. Svært få Norske artister har "erobret" Sverige. Anonym poster: 0381f38a379ff129ba1ba1fc234b4c8a
Gjest Lincoln Skrevet 4. mai 2013 #13 Skrevet 4. mai 2013 Det er jo en ganske stor industri rundt det holde liv i kjendisstatuser. Regn med regelmessige opptredener i se og hør, diverse kjendis-koseprogrammer, God Kveld Norge, programlederjobber osv osv.
Gjest Lincoln Skrevet 4. mai 2013 #14 Skrevet 4. mai 2013 Hun ser bra ut og oppfører seg pent og litt for ordentlig til å være så ung. Åhahahahah 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #15 Skrevet 5. mai 2013 Forhåpentligvis flytter hun hjem til Sogndal for å plukke epler. Jeg forstår ikke fascinasjonen av henne, jeg syns hun er grusom. Noe dydsmønster er hun såvisst heller ikke. Anonym poster: 647995c8ba7115005fd257c42a53e41b 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #16 Skrevet 5. mai 2013 Oppfører seg ordentlig?! Hahaha det var dagens! Jeg er så LEI av å lese om Tone, må være verdens mest pr-kåte person. Orker ikke lese ukeblader eller aviser pga det står om henne. Jeg bryr meg ikke om hun går på detox-kur eller har kjøpt seg nye sko. Anonym poster: 61f15341ffb7a2eef2094732eb1113bc 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #17 Skrevet 5. mai 2013 Oppfører seg ordentlig?! Hahaha det var dagens! Jeg er så LEI av å lese om Tone, må være verdens mest pr-kåte person. Orker ikke lese ukeblader eller aviser pga det står om henne. Jeg bryr meg ikke om hun går på detox-kur eller har kjøpt seg nye sko. Anonym poster: 61f15341ffb7a2eef2094732eb1113bc Eller om hun "stråler i en sommergul kjole i vennene bryllup"? Anonym poster: 1ed73a091ab0bd8a61f1e2bb35a483e1 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #18 Skrevet 5. mai 2013 Eller om hun "stråler i en sommergul kjole i vennene bryllup"? Anonym poster: 1ed73a091ab0bd8a61f1e2bb35a483e1 Akkurat! Det interesserer meg ikke! Dama er pen hun, men fullstendig uinteressant utover det. Anonym poster: 61f15341ffb7a2eef2094732eb1113bc
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. mai 2013 #19 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Jeg håper, for hennes egen skyld, at hun tar seg en liten pause. Eller så blir det vel sikkert noen TV-jobber til, en ny plate, hun får vel seg en ny kjæreste etter hvert +++ Edit: Ellers enig med Tirkes over her. Endret 5. mai 2013 av Penny_Lane 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #20 Skrevet 5. mai 2013 Bare det at noen lagde denne tråden viser at hun kommer til å klare seg helt fint. Tone har mediene og sosiale medier i sin hule hånd, og har vunnet for lenge siden. Uansett hva hun gjør får hun oppmerksomhet, og selv når hun ikke har gjort noe får hun tråder på KG, fra noen som etterlyser henne. Greit at dere ikke liker henne, men skjønner dere ikke at ved å opprette og svare på slike tråder er dere med på å øke markedsverdien hennes? Anonym poster: 4745a504dfddceafab8d2b6c95f33070 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå