Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ikke forvente det, men synes det var litt rart at jeg ikke fikk så mye som en øl i går. Var ute med vennegjengen til en venninne, har møtt de fleste et par ganger før. Jeg er student, og de andre har godt betalte jobber. Ingen kjøpte øl til meg. Jeg hadde råd til to stykker, så det ble to øl på meg. De kjøpte masse drikke, og synes det var rart at jeg ikke drakk fler enn to.

Anonym poster: 0ab619beab0fac7c05c0d63717c73b39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

forventer det ikke. men det er det som skjer som regel.

Anonym poster: 912165b73920833728e17686dd98361c

Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Nei, har jeg aldri gjort. Jeg kjøper det jeg har råd til, men forventer ikke at andre skal spandere bare fordi jeg har dårlig råd. Likte aldri det når menn spanderte på meg for det er stort sett alltid en baktanke med det, om det ikke er en kompis da, men jeg ville ikke bli spandert på når jeg ikke var interessert.

Nå spanderer jo samboer på meg, men det blir noe annet og jeg spanderer jo på han også :)

Endret av Crazycatlady
  • Liker 1
Gjest Ratata
Skrevet (endret)

Jeg pleier ikke forvente det, men synes det var litt rart at jeg ikke fikk så mye som en øl i går. Var ute med vennegjengen til en venninne, har møtt de fleste et par ganger før. Jeg er student, og de andre har godt betalte jobber. Ingen kjøpte øl til meg. Jeg hadde råd til to stykker, så det ble to øl på meg. De kjøpte masse drikke, og synes det var rart at jeg ikke drakk fler enn to.

Du pleier ikke å forvente det men forventet det kanskje allikevel?

Synes ikke det var noe rart med det du forteller. De har da ikke ansvar for å sjenke deg.

For å svare på spørsmålet: Nei, forventer ikke at noen skal spandere på meg noe som helst. Synes i utgangspunktet slikt er litt kleint også.

Endret av Ratata
  • Liker 4
Skrevet

Hadde jeg kjent deg, eller som du skriver, møtt deg et par ganger før og visst du var student, hadde jeg selvfølgelig spandert:-)

• Liker 1
Skrevet

Forventer det ikke av menn generelt, men iblant av typen :) Jeg spanderer på han noen ganger også, så spiller ingen rolle hvem av oss som kjøper. Ofte når vi er ute med vennene hans der han er fra, spanderer de på oss. I Norge er det så j...... dyrt så da regner jeg med at jeg spanderer på meg selv, men i ny og ne er det noen som kjøper drink til meg, feks om vi er med noen vennegjenger i grupper.

Skrevet

Forventer ikke at noen spanderer på meg, men hvis de gjør det spanderer jeg på dem neste gang :) Kjenner noen som driver og spør om gutter vil spandere drikke på dem, da blir jeg flau..

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg forventer det jo ikke, men synes jo det er hyggelig når de gjør det:)

Jeg hadde aldri spurt eller hintet om å bli spandert på. Gjør jenter det??

Anonym poster: ca2d6f154395ce0bb9506f5c8b00b922

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har jeg aldri gjort. Jeg kjøper det jeg har råd til, men forventer ikke at andre skal spandere bare fordi jeg har dårlig råd. Likte aldri det når menn spanderte på meg for det er stort sett alltid en baktanke med det, om det ikke er en kompis da, men jeg ville ikke bli spandert på når jeg ikke var interessert.

Nå spanderer jo samboer på meg, men det blir noe annet og jeg spanderer jo på han også :)

What she said.

Anonym poster: a6cac88098cb3eded0b6e0e56a524956

Gjest Miranda2011
Skrevet

Du kan vel ikke regne med du blir spandert på. At du har lite penger, og studenter har som regel det, vet jo alle, men det betyr ikke at andre skal betale for dine øl. Merkelig av deg å tenke sånn.
  • Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Forventer ikke at noen spanderer på meg, men hvis de gjør det spanderer jeg på dem neste gang :) Kjenner noen som driver og spør om gutter vil spandere drikke på dem, da blir jeg flau..

Hvis det noen gang skjer med meg skal jeg si ja og gå å spørre om et glass vann i baren. Hun kommer ikke til å skjønne noen ting.

.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Nei, det forventer jeg ikke, og selvfølgelig spør jeg ikke om det. Har aldri opplevd at jenter spør om å bli spandert på heller.

Hvis jeg ikke hadde hatt råd til mer enn to øl, så hadde jeg blitt med med forventning om at to øl var alt jeg fikk den kvelden.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Kan du ikke drikke vann? :P

Serr, noe av det verste jeg vet om på byn er damer som prøver å få meg til å kjøpe drikke til de. Typen som sier: To vodka redull, ops! tror ikke jeg har penger på kortet, kan du ta den? Ikke faen. Kan få vann i stedet, helt gratis :)

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver virkelig ikke å få andre til å kjøpe til meg!

Når de spurte i går hvorfor jeg ikke drakk mer, så visste jeg ikke hva jeg skulle svare, for var redd de skulle oppfatte det som at jeg hintet til at de skulle kjøpe til meg. Hvis jeg hadde svart: "har ikke råd til mer", så hadde jo de sett på det som hinting. Jaja, var en hyggelig kveld likevel :)

Anonym poster: ca2d6f154395ce0bb9506f5c8b00b922

Gjest Tirkes
Skrevet

Altså, det er fire ganger så dyrt å gå til frisøren for jenter enn for gutter, og dessuten så koster kvalitetssminke himla mye. Vårt undertøy er også mye dyrere. Hallo?! En fin Wonderbra koster gjerne 500kr, der gutta kan sope på seg en rimelig bokser. Vi må også ha mye mer variert garderobe, tenk til fest og sånn, så kan menn ha en dress og kanskje tre skjorter og noen slips og da har de ti forskjellige antrekk! Det trenger vi ti kjoler for å matche!!!!!1111oneoneone

SEFF SKAL GUTTA SPANDERE! Ikke ta med dere penger ut, bare se sure ut til noen byr dere en øl. Hører dere gutta! Ikke så gniene nå!

....dette MÅ vel legges til: :ironi:

Nei. Jeg har aldri forventet det. Har jeg penger til to øl, så regner jeg med at jeg drikker to øl. Vil jeg da ha mer så må jeg pent spørre en venn om å låne. Det har skjedd at jeg har blitt påspandert - og det har også hendt at jeg har spandert på en mann. Men det er ikke noe jeg regner med skal skje.

• Liker 4
Gjest .-L-.
Skrevet

SEFF SKAL GUTTA SPANDERE! Ikke ta med dere penger ut, bare se sure ut til noen byr dere en øl. Hører dere gutta! Ikke så gniene nå!

Jeg kan godt spandere på deg jeg, men da må du pine med gidde å bli venn med meg først :) Ellers er jeg "gnier" til dagen jeg dør, selv om jeg blir rik. Å dekke det bekreftelesbehovet en del damer får av å bli påspandert på er jeg ikke interessert i å være med på, ellers takk :P!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spanderer bare dersom jeg får noe igjen for det.

Anonym poster: ba1b083ae8b9ed9187533f2b26169a67

• Liker 1
Skrevet

Hvis det noen gang skjer med meg skal jeg si ja og gå å spørre om et glass vann i baren. Hun kommer ikke til å skjønne noen ting.

.

Kanskje de hadde lært noe av det :) Skal sies at de er ganske unge da, men likevel, synes det er veldig spesielt.

Skrevet

Forventer ikke at noen spanderer på meg. Verken gutter eller jenter egentlig. Men i min vennegjeng betaler vi ofte på runder og er det noen vi vet har litt dårlig råd betaler vi gjerne for de. Da får vi igjen et godt vennskap, og det går opp i opp i lengden uansett egentlig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...