Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid etter fødsel trengte du før du hadde lyst på sex?

Vi hadde sex etter tre måneder. Da gjorde jeg det mest fordi jeg følte det var på tide å komme i gang igjen, og det gikk fint.

Nå er babyen 9 måneder og jeg har fortsatt ikke noen sexlyst. Tar meg likevel sammen og har sex en gang i blant, og da er det egentlig godt. Håper lysta kommer tilbake når jeg slutter å amme og babyen sover mer sammenhengende om natten. Å være utslitt og konstant trett er ikke gunstig for lysta....

Anonym poster: f7d4e8813944440fc07761932a429329

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, den kom ikke. Tretthet, slitenhet, ikke tid til seg selv...ikke bra for lyst nei.

Anonym poster: fbba95fc8ca9e30a686d51c829ff823e

• Liker 2
Skrevet

4 uker ca, men ventet til etter 6 ukers kontroll. Lysten kommer bare man kommer i gang med sexlivet igjen.

Skrevet

Snuppa er 8 måneder om ett par dager - vi har vel hatt sex 3 ganger siden hun ble født, men det er mest "plikt" for min del.

Er mye trøtt og sliten, hun spiser fortsatt ett par ganger om natten og er generellt mye urolig på nettene, så jeg prioriterer å sove når jeg kan....

Håper det bedrer seg når hun sover mer og spiser mindre ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter 6-8 uker. Nå er hun 13 uker, og vi har ennå ikke rukket å gjøre det...

Anonym poster: 82e25c2294aa3e54ecec97c5ff7f9fae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yngste er nå 2 1/2.

Sist gang var et år siden.

Gangen før der var da hun ble lagd.

Anonym poster: 05cc37195a3e097ce365634cc6ed6528

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tok vel nærmere ett år etter sistemann ble født. Etter det har sexlivet gått jevnt nedover.

Anonym poster: 8a55253f9b1aff9ca841a2211a55363b

• Liker 1
Skrevet

Tok nesten ett år før det faktisk fristet. Det var på samme tid som jeg sluttet på Ceraztte, og heller begynte med Loette. Den mellomperioden hvor jeg ikke gikk på noe som helst, så hadde jeg lyst hele tiden. :fnise: Men sexlysten ble dempet av Loette også, bare ikke like mye, i tillegg til at det sluttet å gjøre vondt i starten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex 6 uker etter fødsel, fordi jeg hadde lovt mannen ;-) Jeg hadde ikke spesielt lyst men tenkte det var best å bare hoppe i det. Nå er babyen 4 mnd og sexlysten kom tilbake en uke etter at spiralen var satt inn.

Har sex ca tre ganger i uka nå.

Anonym poster: c637ba4628747c4d95b476cf49e0ab7d

AnonymBruker
Skrevet

Det tok bare to uker etter fødselen før jeg fikk lyst på sex. Men vi hadde ikke ordna med ny prevensjon enda, og vi ville ha det aller sikreste. Ikke bare kondomer liksom. Så det tok litt lengre tid før vi faktisk hadde det igjen.

Anonym poster: fa3117f41d0f392de13affad0a0f8925

Skrevet (endret)

Jeg fikk utrolig lyst ca 4 uker etter fødsel. Hadde sex uten penetrering, det venta vi med til etter 6 ukerskontrollen. Siden det har lysten gått nedover...Men jeg tror det er Cerazette sin skyld!

Tok nesten ett år før det faktisk fristet. Det var på samme tid som jeg sluttet på Ceraztte, og heller begynte med Loette. Den mellomperioden hvor jeg ikke gikk på noe som helst, så hadde jeg lyst hele tiden. :fnise: Men sexlysten ble dempet av Loette også, bare ikke like mye, i tillegg til at det sluttet å gjøre vondt i starten.

Godt å lese at det er flere som tror at Cerazette er med på å dempe/drepe lysten! Har liksom ikke noe lyst i det hele tatt lengre....Men det er vel de eneste pillene man kan gå på mens man ammer da så...

Endret av Susa
AnonymBruker
Skrevet

Cerazette minipille er den p-pillen med MINST hormonpåvirkninger hos kvinnen. Nedsatt sexlyst er ikke vanlig bivirkning fra DEN pillen men kjekt å skylde på:)

AnonymBruker
Skrevet

Cerazette minipille er den p-pillen med MINST hormonpåvirkninger hos kvinnen. Nedsatt sexlyst er ikke vanlig bivirkning fra DEN pillen men kjekt å skylde på:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke naturlig for kvinner å ønske seg barn igjen kort tid etter at de har født. Derfor er ikke lysten der på en god stund, så barnet står sterkere til å klare seg mot ville dyr og andre naturlige farer.

Anonym poster: 0bf2d1d8173a0285656e7f6bac035086

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke naturlig for kvinner å ønske seg barn igjen kort tid etter at de har født. Derfor er ikke lysten der på en god stund, så barnet står sterkere til å klare seg mot ville dyr og andre naturlige farer.

Spiller vel liten rolle når alt handler om og må føyes MANNENS sexdrifter.

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som ikke har sexlyst i årevis etter en fødsel kan ikke ha hatt særlig av den før heller.

Anonym poster: d73e6b4f31c7fc38eff96f72aad9d6be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Naturens harde lover. For at kvinnen skal kunne binde mannen til seg og få han til å føle en grunn til å beskytte henne og barnet mot farer så må hun ofre noe.

• Liker 1
Skrevet

8 uker etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...