Gå til innhold

Sommerlig "brudekjole"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gifter meg om ikke lenge i utlandet. Skal ha en borgerlig vielse med aller nærmeste familie til stede, og ønsker ikke en tradisjonell brudekjole. Kunne egentlig tenkt meg en sommerlig kjole, men er redd jeg kommer til å være litt "under dressed". Har en mor med sterke meninger, som mener at kjolen skal være hvit. Selv kunne jeg egentlig tenkt meg en med litt farger, men til tross for at det er mitt bryllup, så vil jeg jo også glede min mor.

Så, er det noen som har noen tips til enkle, sommerlige kjoler som kan passe inn i et enkelt bryllup?

Anonym poster: 258b59cff32903d8c467d869b25ac78f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jg kjøpte en hvit, kort kjole på Vic denne uka som fint kan brukes i et sånt bryllup du beskriver. Den har merke Tiger of sweeden. Du finner også hvite sommerlige kjoler i klesbutikkene nå, har sett en fin en på Lindex også.

Skrevet

Penelope Cruz' kolleksjon for Lindex har flere slike

Skrevet

Jeg hadde en litt under kneet lang, hvit kjole fra Ellos da vi giftet oss høsten 2010. For å få litt farge til hadde jeg en lilla bolero og lilla på hårpynt og smykke.

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Skrevet

Det var en fin kjole det. Men kanskje hakket for lite brud. Men når du sier du er redd for å være mindre pynta enn gjester, det er jo gjerne derfor man har kleskoder i bryllup. Har du "Sommerlig pent" så skal ikke gjestene dine stille i galla ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi får passe på å skrive det i invitasjonen :) Nei, blir nok til at jeg finner meg en noe mer "brudete" kjole :)

Anonym poster: 7316d3d5410510ae2ff74b26de6f5d4a

Skrevet (endret)

Dette er min brudekjole. Hvit og flagrende, men like fullt enkel. Farge la jeg som sagt til med tilbehør :jepp:

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Skrevet

Dette er min brudekjole. Hvit og flagrende, men like fullt enkel. Farge la jeg som sagt til med tilbehør :jepp:

Den var fin :) er det sånn at du tenker du kan bruke denne kjolen senere også? Eller er den forbeholdt bryllupsdagen?

Skrevet

Den var fin :) er det sånn at du tenker du kan bruke denne kjolen senere også? Eller er den forbeholdt bryllupsdagen?

Takk ;) Den er kjøpt på ELLOS til under 500 kr og var tiltenkt å kunne brukes senere. Har ikke hatt anledning til det da men. Ser for meg at den kunne blitt brukt en varm 17. mai eller jul/nyttårsaften med litt mer fest enn vi har hatt siden vi gifta oss.

Gjest småhjerte
Skrevet

Du kan jo sjekke ut Leila Hafzi, synes hun har mye sommerlig, fint og casual bryllup :-)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sand har flere fine sommerkjoler som kan fungere ved uformelt bryllup i sin sommer 2013 kolleksjon.

Se f.eks nr 4: http://www.sand.dk/?cat=23

Anonymous poster hash: 0dd11...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...