Gå til innhold

Hvordan slippe ned guarden igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre var jeg alltid litt skeptisk til menn og deres intensjoner, spesielt hvis jeg var på byen. Jeg har aldri fått mye oppmerksomhet, sannsynligvis delvis fordi jeg oste fientlighet til tider, men jeg er heller ingen stor skjønnhet. Jeg har aldri blitt utsatt for overgrep eller noe liknende, men som ung trodde jeg ikke at noen kunne bli interessert i meg, altså handler det om selvtillitsproblemer, det skjønner jeg.

Så traff jeg en som jeg ble veldig betatt av (ikke på byen), og jeg klarte å slippe ned guarden. Dessverre hadde jeg ikke gode nok antenner/gjort god nok research, for han viste seg å være en skikkelig player, som dumpet meg etter å ha lekt med meg og følelsene mine en stund.

Så da fikk jeg liksom bekreftet antakelsen min om at hvis en mann viser meg interesse, så er det bare for sex.

Dette begynner å bli en stund siden, men jeg merker dessverre at forsvarsmekanismen er tilbake på plass. Ikke like sterk som før, men jeg har en følelse av at den forsterkes sakte men sikkert.

Jeg har prøvd å ta kontakt med menn selv, men det fungerer dårlig, får aldri napp.

Så hva skal jeg gjøre for å ikke bli ice bitch igjen? Jeg vet jo at det finnes snille, gode menn der ute, men jeg finner dem i hvert fall ikke ved å avvise alle fordi jeg ikke vil bli brukt og såret.

Anonym poster: c6a8a3a549d268e18ee8d3987c3fa42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan føler du at du har det med deg selv? Altså selvtilitt og selvfølelse i dag? Er du fornøyd med livet du lever og har det egentlig fint utenom dette med mennene?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det veldig bra med meg selv :) Utdannelse, jobb og venner er i boks. Jeg synes til og med at jeg ikke ser så kaller verst ut.

Anonym poster: c6a8a3a549d268e18ee8d3987c3fa42d

Skrevet

Da tror jeg det rett og slett handler om at du må være litt stoltere av deg selv og tørre å bli såret! At du hiver deg inn i ting og vet at de som ikke vil ha deg er ikke de rette for deg, og at det ikke handler om at du ikke er bra nok.. Hvis du ser på deg selv med stoltere øyne vil du også utstråle en helt annen selvtilitt som er ekstremt sexy og tiltrekkende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...