Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ranjaz
Skrevet

Hvordan kjenner man om en "venninne" er sjalu/misunnelig? Har et veldig annerledes og anstrengt forhold til en for tiden. Vi krasjer helt. Grei hun, sikkert. Bare misliker måten hun smisker seg innpå folk. Hun var påfallende opptatt av meg da vi ble kjent, og jeg synes det var litt ubehagelig. Ville nok bare være hyggelig, men tror også at hun hadde sine baktanker. Alt er liksom: whats in it for me? Jaja. Nå er vi ikke venner lenger - endte med enoppvaskprat (vveldig ubehagelig) og vi fant ikke ut av noe, egentlig. Sikkert ingen som turde å være ærlig. Poenget er at vi kan dessverre ikke bare unngå hverandreresten av livet da vi er i samme gjeng, dessverre. Hva gjør man? Hvorfor kan ikke vi bare get along? Kommer godt overens med de fleste igrunn, og hvis ikke så er jo det noe som bare er der? Man trenger jo ikke å snakke ut om det? Kan det ordne seg, dette her?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre.

Anonym poster: a317dfb906d3f05afc8cc18b0fcdc199

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo ordne seg. Alt kan jo. Alt er relativt og da.

Jeg kjenner veldig godt igjen typen og forstår godt at det kan bli slitsomt og ubehagelig.

Burde være unødvendig å føle en må passe på liksom, fordi en ikke vet helt hvor man har de til alle tider. Spesielt denne 'whats in it for me' greien. Ikke så ofte det frister å inkludere verken seg i noe sånt.

Om dere er i den samme vennegjengen må du jo nesten bare akseptere at du vil møte på henne relativt ofte. Og når du gjør, så får du prøve å gjøre det beste ut av det da. Midlertidig eller ei. Dere må jo nesten på et tidspunkt snakke ut om det da kanskje. Hvis dere begge vil gjøre stemningen bedre da.

Anonym poster: d17e8841e6d1f85478b33a5002c48b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...