Gå til innhold

Ingen jenter vil treffe meg igjen.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Gankse dramatisk overskrift. Treffer mange kule jenter på byen som virker interesserte og noen blir med meg hjem, men neste dag så vil ingen treffes mer. Jenta hadde ølbriller eller var kåt ute på byen, men i edru tilstand så var jeg ikke så mye å samle på.

Dette merker jeg at sliter på meg. Vet egentlig hva jeg skal gjøre? Jeg har spurt venner om det er noe med meg, men de sier jeg er en kjekk kart, osv. Så dette er vel et lite rop om hjelp. :(

Anonym poster: d76c32fc3c0fdf251452a99674426d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må begynne å se jenter andre steder enn byen evt. ikke ligge med de første kvelden. Sjarmer de! møter du en søt jente, viser du interesse og spør om nr. evt gir ditt nummer, også avtaler du å møtes til en kaffe en annen dag. Hvis du tar de med hjem, så tenker man fort at du er en player og ikke ute etter noe seriøst.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hvis du tar de med hjem, så tenker man fort at du er en player og ikke ute etter noe seriøst.

Det er jentene som er playere her.

Anonym poster: 3fc193a579c17285e1a15f105cfa2e86

• Liker 3
Skrevet

Det er jentene som er playere her.

Anonym poster: 3fc193a579c17285e1a15f105cfa2e86

vel noen ganger så kan misforståelser oppstå. Hvis jeg blir med en gutt hjem første kvelden, ser jeg på det som et ons, av erfaring, fordi det som oftest er det gutter er ute etter når de tar med jenter hjem på den måten.

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Er du litt for ivrig? Det er turn-off med mennesker som lyser at de vil ha kjæreste. Ellers er jo mange som er ute på byen kun opptatt av å ha det gøy der og da, og ikke interessert i noe mer. Synes også du bør droppe å ta med deg damene hjem, da er man ofte ikke interessert i noe mer. Sats på å finne jenter et sted hvor du har mer tid til å bli kjent med dem.

Skrevet

Jeg synes det første du skal gjøre er å slutte å sjekke opp jenter på byen. Ikke fordi det ikke er noe for deg, men fordi slik som ting er nå, så fungerer det ikke for deg. Du blir såret og selvtilitten din blir bare dårligere og dårligere.

Jeg ville tenkt over disse tingene:

1.Hvordan oppfører jeg meg overfor disse jentene?

2.Hvordan har jeg det hjemme hos meg?

3.Hvordan er stilen min kontra stilen til de jentene som jeg har med meg hjem?

4.Hvordan behandler jeg dem dagen derpå?

• Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

På generelt grunnlag og egne erfaringer mener jeg at å møte fulle jenter du tar med hjem første kveld ikke er den beste måten å innlede et seriøst forhold på, selv om jeg personlig ikke har noe i mot det.

Mine erfaringer der går fra jenter som har blitt forelsket i meg og ivrer for mer kontakt til de som knapt svarer på melding når jeg tar kontakt i ettertid. Av og til er hun bare ute etter litt intimitet og det var det. Det betyr heller ikke at noe er galt med deg, men noen kvinner vil kanskje føle at det er et dårlig utgangspunkt for videre kontakt av ulike grunner.

Nysgjerrig på hva kvinner har å si om dette?

Et råd jeg kan gi er imidlertid å gi henne bra sex og la henne ligge over til neste dag og by henne på frokost om hun har lyst på. Behandle henne som om hun er kjæresten din, men ikke gi inntrykk av at du er forelsket i henne og desperat etter å ha kjent henne kun i noen få timer. Vær interessert og åpen, samtidig som du er litt utilgjengelig.

Det som ofte fungerer fint for min del er å advare de mot meg og presisere at jeg ikke er noen bra match for de akkurat nå og at jeg er usikker på om jeg er interessert i noe seriøst, men at det hadde vært morsomt å treffes igjen. Men så er det jo sant også, ikke bare noe jeg sier.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Du skal få et litt rett-fra-levra svar fra meg. Ofte når jeg ender opp med å bli med fremmede menn hjem fra byen så er jeg ganske full. Da er det ikke alltid hukommelsen er på topp. Noen ganger husker jeg ikke mye fra verken det som ble sagt eller sexen. Jeg er jo tilstede der og da, men dagen etterpå er det vekk.

Derfor handler det i bunn og grunn om å skape et godt inntrykk dagen derpå. Jeg har opplevd å våkne opp ved siden av en fyr og knapt huske noe som helst, men likevel ha lyst til å møte ham igjen pga måten han behandlet meg på dagen derpå. Prøv å skap god stemning. Noen vil selvfølgelig ikke være spesielt mottakelige, men de som er det vil like å kose, ha morgensex, ligge og snakke, dusje sammen, bli vartet opp med frokost, osv. Følg henne gjerne til bussen eller hvor nå enn hun skal. Sørg for at du og bostedet ditt ser representabelt ut. Litt rot tåles, men ikke altfor mye. Skap et godt inntrykk rett og slett.

Evt så kan du jo la være å ha sex med jentene første kvelden, og heller flørt og gi dem nr ditt.

Anonym poster: e6de5bb6b835bbcc5fab77f1d22805d6

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Em du må på en måte vise at du ikke bare ute etter sex. Hvis jeg liker jenta sier jeg at det ikke blir noe på hun om hun vil ha meg med hjem. Da får hun finne seg en annen for kvelden. Det er egentlig best å være diskre, for da forstår de ikke en drit, sender masse meldinger dagen etterpå :P Jeg liker å være ærlig da så jeg sier det som det er.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...