AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Jeg og min samboer har det helt super sammen, men er noen ting som plager meg ekstremt! Han kan fortelle meg at han skal ut med kamerater, og spør ikke om jeg vil være med da. Det er selvfølgelig helt naturlig og greit! Men så vet jeg at han spør andre jenter om de vil være med, og om de skal møtes på byen. Er det helt greit? Jeg stoler veldig på han, men innimellom syntes jeg det gjør litt vondt og høre det bare. Er dette tullete av han, eller er jeg bare paranoid? Vet jeg kan være paranoid til tider, men kun av den grunn at livet er veldig perfekt for tiden, og vil at det skal fortsette sånn! :-) Anonym poster: d8cd7ba72b2ffcf6b4ebf53d6c60a806
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Inviterer han deg aldri med ut? I så fall er det jo litt rart. Om det bare er noen ganger, ville jeg ikke ha tenkt så mye på det. Er det ikke sunt å finne på ting hver for seg og i blant? Anonym poster: 83109305b651b52fc84fddb2dbdab5f2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Jo vi er ute sammen også! Men det er bare ofte "guttekveld på byen", også inviterer han med andre jenter enn meg. Anonym poster: d8cd7ba72b2ffcf6b4ebf53d6c60a806
Gjest vilma2000 Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Jeg syntes det er litt rart å ikke invitere kjæresten, men andre jenter. Spørs jo selvfølgelig på hva slags relasjon han har til jentene da. Jeg er f.eks bestevenn med en gutt, og når vi er sammen ser han på meg som en av gutta. Vi har vært venner siden barnehagen og dette syntes hans kjæreste er helt greit. Så han kunne godt vært ute med kompiser, men sendt meg en melding om jeg vil bli med. Trenger ikke å bety noe det! Men hvis det er snakk om jenter han ikke er så god venn med ellers er det litt rart. Hvor gamle er dere?
Karenina Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 (endret) Jeg synes "paranoid" er helt feil begrep, i beste fall er du skeptisk, og jeg må si at det er veldig rart at han inviterer andre jenter på guttekveld. Men som Wilma2000 over meg skriver, så kan de ha vært venner lenge og de jentene er "en av gutta". Det kan også hende at han ikke har lyst til å dra ut med deg hele tiden..? Endret 3. mai 2013 av Marsupilami
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Jeg er 22 og han 25. Jeg har også en sånn type kamerat, som jeg er med støtt og stadig alene. Så jeg kan vel egentlig ikke reagere. Men han har ingen sånne type jentevenner. Er jenter som han kun kanskje møter to ganger i året, eller noen av de som alltid havner på samme nachspiel osv. men de har kontakt over Facebook som i "hei, går det greit med deg for tiden" innimellom. Anonym poster: d8cd7ba72b2ffcf6b4ebf53d6c60a806
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Jo vi er ute sammen også! Men det er bare ofte "guttekveld på byen", også inviterer han med andre jenter enn meg. Anonym poster: d8cd7ba72b2ffcf6b4ebf53d6c60a806 Hm. Har du da sett ham rundt disse jentene? Vet du ikke om du bør være paranoid eller ikke ut i fra det? Er han vanligvis den siste som går fra narchspiel? Slik jeg ser det, burde det være helt greit å stikke ut med gutta og ta et par pils i blant. Dette handler jo først og fremst om å ikke gå oppå hverandre hele tiden vel? Men så, disse damene da. Ofte hjelper det jo veldig godt på med et par jenter rundt bordet også for stemningen sin del. Kan det være så simpelt? Anonym poster: 83109305b651b52fc84fddb2dbdab5f2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Hm. Har du da sett ham rundt disse jentene? Vet du ikke om du bør være paranoid eller ikke ut i fra det? Er han vanligvis den siste som går fra narchspiel? Slik jeg ser det, burde det være helt greit å stikke ut med gutta og ta et par pils i blant. Dette handler jo først og fremst om å ikke gå oppå hverandre hele tiden vel? Men så, disse damene da. Ofte hjelper det jo veldig godt på med et par jenter rundt bordet også for stemningen sin del. Kan det være så simpelt? Anonym poster: 83109305b651b52fc84fddb2dbdab5f2 Får håpe på det! Har sett han med de ja. Han prater mye med de og kanskje glemmer meg litt bort da. Men vi bor jo sammen, så mener jo ikke at vi skal sitte oppå hverandre hele kvelden! Bare håper han ikke glemmer meg enda mere bort når jeg ikke er der, på en måte! Hvis vi har møtt ei ute, sender han hu gjerne en melding dagen etterpå og spør om hu kom seg trygt hjem osv. Men han er jo så snill også, så kan godt være bare det. Har ikke sett noe spesifik flørting eller lignende. Men tankene mine flyr jo litt rundt det bare. Anonym poster: d8cd7ba72b2ffcf6b4ebf53d6c60a806
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #9 Skrevet 4. mai 2013 Skjønner at de kan fly litt rundt om, men du burde ikke bekymre deg for mye av dette. Jeg tror ikke han glemmer deg så lett. Borte bra, men.. Anonym poster: 83109305b651b52fc84fddb2dbdab5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå