Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Ja, 28 mai står selveste Beyoncè på scena i Oslo. Jeg har billetter og må si jeg gleder meg veldig! Hu har alltid vært mitt idol, og endelig skal jeg få sett hu live!

Gleder meg!!

Skal du på konserten? Hvordan er dine forhåpninger?

Vet noen noe om afterparty? Konserten er på en tirsdag, så tviler på at byen i Oslo svømmer over av folk akkurat den dagen.

Anonym poster: 9e749467e9be71387a64b15749a26ed1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på konsert! ;) Vi er 6 venner som reiser fra sørlandet :) Har STORE forhåpninger og forvneter at hun innfrir dem. ;) RÅ dame! :)

Skrevet

Jeg og ei venninne skal! Har store forhåpninger vi og, og regner med at Beyoncè gir oss en fantastisk konsert! :) Lurer på afterparty vi og. Vil jo gjerne slippe oss løs med andre glade konsertmennesker etter å ha hørt på dronninga :skya:

Noen som vet om transport til konserten?

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ingen??

Skrevet

Ikke faen.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAA :strix:

Beyonce er min største guilty pleasure så dette her gleder jeg meg til!

Jeg har ganske høye forventninger til sceneshow og diverse, men desverre

så har vi møkka-sitteplasser :grine: Jeg tror faktisk at jeg burde ta med en stjernekikkert for å klare å se noe særlig!

(hohoho, det ble et ordspill der ja)

Humalla; Transport? Det går ihvertfall buss fra oslo, rutebuss altså... 31 Fornebu (eller så står det Snarøya på den)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg skal så helt klart ikke. Men hun har sikkert et kult sceneshow og hun er ikke den værste "syngedama", så dere får sikkert en fin konsert.

De pleier å sette opp ekstrabusser fra Nationalteateret og til Telenor Arena, når det er større konserter der. Så det er enkelt å komme seg ut dit. Bussene går tilbake til sentrum etter konserten.

Og det er alltid folk ute på byen i Oslo. Til og med på en tirsdag. Så dere får nok en knall natt på byen også. Bare pass på å gå på de mest komerse stedene.

Skrevet

Ikke om jeg så får betalt.

Skrevet

Fant ut av busser selv. Går shufflebusser fra Oslo til arenaen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, og jeg gleder meg sånn! Verdens diggeste dame, så klart innfrir hun :) Har også lurt på dette med afterparty, og har ikke sett noe på facebook? Som regel renner det jo inn med invites når andre store kjendiser har konsert..

Skrevet

Neeei :( Jeg har lyst, er stort fan... men her er det eksamenslesing ...

Gjest Inggolf
Skrevet

Ja, og jeg gleder meg sånn! Verdens diggeste dame, så klart innfrir hun :) Har også lurt på dette med afterparty, og har ikke sett noe på facebook? Som regel renner det jo inn med invites når andre store kjendiser har konsert..

jeg fikk en invitasjon på facebook om afterparty på Nox ihvertfall :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

jeg fikk en invitasjon på facebook om afterparty på Nox ihvertfall :Nikke:

Åh, Det skal sjekkes opp!

AnonymBruker
Skrevet

Forventer å få møte noen av dere KG-folka på NOX!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...