Gå til innhold

Tredagers bryllup og antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha uformell grillfest fredagskvelden før bryllupet, og lurer på kva eg skal ha på meg. Ser for meg ein kvit blondekjole som rekker til knærna. Blir det fint å bevisst velge kvitt eller syntese dere det blir litt teit? Tar gjerne imot tips til fine kjoler;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke du går for hvitt ville jeg gått for en pyntet, men kanskje kort kjole i bryllupets temafarge :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Skrevet

http://www.lindex.com/no/dame/overdeler/kjoler/6946291/Kjole/?styleId=44543455

Denne - definitivt! Skulle ønske vil skulle ha slik grillfest, da hadde jeg tatt på meg denne (og nesten gledet meg mer til det enn brudekjolen :fnise: ) Tror nesten uansett jeg må kjøpe den og bruke den eller annen dag før eller etter bryllupet :D Kanskje søndagen?

Jeg har kjøpt denne, en i grønn og en i blå til bryllup jeg skal være gjest i i sommer. Satt utrolig fint og har små lommer som ikke synes.

• Liker 1
Skrevet

.. TS - det er du som er bruden ikke sant .. ? Syns godt du kan velge deg hvit kjole jeg :)

Skrevet

Ja, det er eg som er bruden. Ser for meg ein kvit og luftig kjole som kan flagre litt i vinden;) veldig sommarslig og avslappa. Den kjolen var knall fin forresten!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...