Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om filmer lignende prozac nation?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Requiem For a Dream?

Glimrende film, men veldig sår.

Gjest Anonymous
Skrevet

Requiem for a dream er jo markant forskjellig, hovedtemaet er jo rus, mens i prozac nation dreier det seg først og fremst om depresjon.

"The hours" handler jo om depresjon, men er jo veldig annerledes bygd opp enn Prozac Nation.Er det amerikansk collegeliv du er ute etter anbefales "the rules of attraction".

Egentlig er Prozac Nation i en særstilling, fordi få bøker/filmer har behandlet depresjon på en så ærlig og inngående måte.Dette faktum gikk jo igjen i alle kritikkene.

Vil du ha noe som ligner på Prozac Nation vil jeg heller anbefale deg å lese boken Prozac Nation, som filmen er bygget på, samt oppfølgere "More,now and again". Vel verdt tiden og pengene!

Skrevet

Takk for tipset;) Prozac nation har jeg lest, men jeg skal sjekke ut More,now and again også.

Skrevet

Kan Girl Interrupted være noe lignende? kjempebra film i hvert fall.

Skrevet

Ja, boken er utrolig mye bedre enn filmen!

Girl Interrupted handler også om depresjon ja.

Spun, hva med den?

Gjest Anonymous
Skrevet

Girl, interrupted ja! Den hadde jeg glemt:) "Spun" derimot handler om dop, ikke depresjon.Og personlig synes jeg den var utrolig dårlig.

Skrevet
"Spun" derimot handler om dop, ikke depresjon.Og personlig synes jeg den var utrolig dårlig.

Å ja, ok.. Hehe, orket ikke se mer enn begynnelsen, så vet egentlig ikke hva den handler om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...