Gå til innhold

Flørtet min begynner å prate sex, er han bare ute etter en ting..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har pratet non stop i over en uke nå. Har aldri kommet særlig inn på sex temaet.

Jeg har hatt sex med han før så jeg kjenner han litt fra før, men det er lenge siden vi har hatt kontakt nå. Han tok nå kontakt igjen og jeg er fortsatt like betatt kjenner jeg.

Vi har snakket om alt mulig annet, sendt hverandre bilder, sendt søte meldinger og sier fine ting til hverandre. Som ikke omhandler noe seksuelt. Sier han har lyst til å gi meg en klem, hinter om at det hadde vært koselig med besøk en gang osv. (Vi bor langt unna hverandre).

I går begynte han å hinte. Eller, han sa jeg var sexy og deilig osv. Jeg svarte hyggelig tilbake og prøvde å ikke ødelegge den gode tonen vi hadde med å være kjip.

Så han trodde sikkert jeg var med på leken.

Han fortalte meg etterhvert at han kunne tenkt seg å ligge sammen med meg i senga og kysse meg. Deretter kom det frem at han var kåt og han sendte meg et bilde av ....ja dere vet.

Jeg ble kanskje litt avvisende og sa at jeg syns det er fint å se på men jeg sender ikke noe bilde tilbake. Han ble ikke sur eller noe. Sa at det var helt ok og at jeg ikke trengte å forklare meg.

Etter det virket han bittelitt fjern.

Men samtidig har jeg fått koselige meldinger i dag. Og e hjerte før jeg la meg i går og fortalt meg at jeg var nydelig.

Har fått bilder idag, ikke fullt så mange som igår og de andre dagene.

Er redd han bare er ute etter å knulle meg?? Sier han alle disse fine tingene for at han skal få se det samme som han sender meg? Eller tror dere han er interessert i å bli kjent med meg?

Vanskelig å vite hva han tenker..

Anonym poster: 50d28586f9a8159d3691b830fa90d0c4

Videoannonse
Annonse
Gjest Vena Cava
Skrevet

Hvis han har fortsatt å skrevet fine ting til deg er det jo en mulighet for at han fortsatt liker deg? :)

Jeg er optimist av natur da, så kan jo være jeg er for godtroende.

Men jeg hadde ikke lista håpet helt enda om jeg var i dine sko :)

Se det litt an fremover da? Om han snakker bare sex er det jo bare å kutte han ut. Men kanskje han var stille fordi han syns det var litt flaut å blotte behovene sine på den måten når han ikke fikk særlig respons?

AnonymBruker
Skrevet

Er det? Er det egentlig ?

Anonym poster: 7c891fe9d8146399591701e7ede6fe16

AnonymBruker
Skrevet

Er det? Er det egentlig ?

Skjønner ikke hva du mener..

?

Ts.

Anonym poster: e0e61b00b55df921792ada9e851379fa

AnonymBruker
Skrevet

Vi har pratet non stop i over en uke nå. Har aldri kommet særlig inn på sex temaet.

Jeg har hatt sex med han før så jeg kjenner han litt fra før, men det er lenge siden vi har hatt kontakt nå. Han tok nå kontakt igjen og jeg er fortsatt like betatt kjenner jeg.

(..)

Er redd han bare er ute etter å knulle meg?? Sier han alle disse fine tingene for at han skal få se det samme som han sender meg? Eller tror dere han er interessert i å bli kjent med meg?

Vanskelig å vite hva han tenker..

Anonym poster: 50d28586f9a8159d3691b830fa90d0c4

Det var det siste du spurte om altså.

AnonymBruker
Skrevet

Det var det siste du spurte om altså.

Ja jeg syns det er litt vanskelig å vite hva han vil.

Hva tror du da, etter det jeg har skrevet?

Ts.

Skrevet

He wants in your pants, for å si det sånn. Hva sier vel "jeg vil knulle deg" klarere enn et bilde av et lem i giv akt..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som om han liker deg, men han vil ha sex med i tillegg, ikke noe galt i det.

Anonym poster: 38d68927fa2e2a8ea4ca81d6e4158b23

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo godt mulig at han vil begge deler, både ha sex med deg så snart som mulig, men og et langt forhold med stasjonsvogn, bikkje og unger og alt sammen. Det er ikke noe motsettningsforhold mellom det for oss menn, selv om media og enkelte feminister vil ha deg til å tro det....

Anonym poster: 5e8e80feacb5a67b1cd54f6053088b09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så ille at han har lyst på deg?

Anonym poster: 6d016b82ffe4442171900606f7e5269f

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så ille at han har lyst på deg?

Anonym poster: 6d016b82ffe4442171900606f7e5269f

Nei jeg har kjempelyst på han og!

Men er redd for at han skal miste interessen..

Og at han skal tenke at jeg er løs og billig..

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg har kjempelyst på han og!

Men er redd for at han skal miste interessen..

Og at han skal tenke at jeg er løs og billig..

Du vil virkelig ha noen som sender helt ukritisk bilde av pikken sin etter å kun ha snakket med deg i en uke?

Anonym poster: 6965744ec56cdabe35926fcf9a239423

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Foreslår at du snakker med han på skype også, så du kan lese ansiktssutrykkene hans. Lettere å se om en person er genuin med det h*n sier da..

Man merker vel det på menn om de bare er ute etter sex? Synes dette er vanskelig jeg, for hvis jeg liker en jente så vil jeg jo gjerne utrykke dette sant. Dog, hvis hun går rundt og tror at jeg bare vil lure henne for sex så er jo det litt kjipt. Foreslår også at latt det gå litt tid.. At han må kjempe litt og holde ut tiden det tar.

Hvis ikke så er det en annen måte også. Du kan lære å takle det å bli såret på en ok måte. Hvis han bare var ute etter sex, så tenker man, jaja, det var synd, flere fisk i havet, life goes on. Jeg har fulgt dette det siste året og det har funket veldig bra for meg. Jeg legger følelsene mine på bordet, noen ganger blir det slakt, mens andre ganger så går det veien :) Så er jeg såpass voksen og ja, stabil at jeg ikke går i dass hvis det ikke går veien. Kommer alltid videre.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil virkelig ha noen som sender helt ukritisk bilde av pikken sin etter å kun ha snakket med deg i en uke?

Jeg kjenner han fra før.....

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner han fra før.....

Ts.

Ja, men han staret ikke å flørte med deg og sende deg meldinger konstant før en uke siden? Og tilfeldigvis kom han innom temaet sex og han bare måtte sende deg bildenav pikken sin?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei han MÅTTE ikke sende bilde av den. Men tror vi var kåte begge to og jeg nektet han jo ikke akkurat.

Vi hadde sendt noen sexymeldinger først da så han trodde sikkert jeg var med på leken.

Og det var jeg jo egentlig men nå er jeg redd jeg har gitt av meg selv alt for tidlig og dermed ødelagt hele opplegget....

Det er så urettferdig med menn og kvinner og dette med å bære litt kostbar.

Jeg ønsker ikke å spille spill. Er jeg kåt så vil jeg vise det. Er jeg forelsket vil jeg fortelle det. Har jeg lyst til å kysse noen så gjør jeg det.

Er så irriterende at vi jenter blir stemplet som lett på tråden med en gang vi gjør det vi har lyst til og ikke holder igjen.

Menn derimot kan gjøre hva f de vil.

Det verste som kan skje er at de blir stemplet som playere . Men det er jo status i deres univers...

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Nei han MÅTTE ikke sende bilde av den. Men tror vi var kåte begge to og jeg nektet han jo ikke akkurat.

Vi hadde sendt noen sexymeldinger først da så han trodde sikkert jeg var med på leken.

Og det var jeg jo egentlig men nå er jeg redd jeg har gitt av meg selv alt for tidlig og dermed ødelagt hele opplegget...

Ikke si at dette ikke er et spill?

Og ja. I og med at du har vært med på denne leken, så prøver han (selvsagt) å finne ut hvor veien går videre.

Det du må gjøre nå, er å bestemme deg for om du vil ta risikoen på at han bare vil ha sex.

Hva er prisen for deg, dersom du gir ham det?

Skrevet

Dere har god kontakt. Praten kommer over på sex. Dere blir kåte. Han sender bilde for å vise hvor kåt han er. Du har ikke lyst til å sende tilsvarende bilde tilbake. Er ikke dermed sagt at han kun er ute etter sex. Det går jo an å si at du synes tilsvarende bilde blir litt for intimt, men at du håper det ikke ødelegger noe. Tror ikke. Du skal være redd du har ødelagt noe fordi du har gitt for mye av deg selv. Kjør på sånn DU ønsker det. Er du heldig får du en kjæreste for livet. Er du uheldig så...

AnonymBruker
Skrevet

Menn derimot kan gjøre hva f de vil.

Det verste som kan skje er at de blir stemplet som playere . Men det er jo status i deres univers...

Nei, de blir stemplet som drittsekker og griser som bare er ute etter én ting.

Anonym poster: dd2acdd714ac5ea2b068b64ddb107993

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Dere har flørtet, han har lyst på deg. Så enkelt er det vel?

Kanskje han ble litt flau over bildet han sendte da du ikke sendte tilbake? Men i og med at han har sendt søte meldinger etterpå, så er det ingenting som tyder på at han kun er ute etter sex. Men at han ønsker å ha sex med deg, er vel ikke så rart?

Endret av Penny_Lane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...